Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
Wat een zaligheid op die schaal en prachtig afgewerkt van Autoart.
Kostprijs is wel even prachtig: 575 Euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenVorige week heb ik in Brugge bij Kimar staan kijken naar deze Bugatti in dezelfde kleuren op schaal.... 1:12
Wat een zaligheid op die schaal en prachtig afgewerkt van Autoart.
Kostprijs is wel even prachtig: 575 Euro
een 1:12 moet je ZEKER niet in een winkel zelf kopen...en die kostprijs van winkels in toeristische steden zijn +/- 150euro te duur dan bij ons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichteneen 1:12 moet je ZEKER niet in een winkel zelf kopen...en die kostprijs van winkels in toeristische steden zijn +/- 150euro te duur dan bij ons
Ik ben op zoek naar de CL63 en S63 AMG met lederen interieur, ev ook de G55, allemaal in het zilver...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenHoe groot is julie winkel ? Ik heb even gekeken en slechts zeer beperkte keuze...
Ik ben op zoek naar de CL63 en S63 AMG met lederen interieur, ev ook de G55, allemaal in het zilver...
we hebben niet alles op stock maar gewoon via mail kan je modellen bestellen....kunnen we direct nagaan of modellen voorradig/beschikbaar zijn bij onze leverancier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cvdken Bekijk BerichtenMijn nieuwe wagen sedert 16-09-2008 citroen c4 coupe model 2009
ga deze week nog enkel foto's van binnenkant nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cvdken Bekijk BerichtenMijn nieuwe wagen sedert 16-09-2008 citroen c4 coupe model 2009
ga deze week nog enkel foto's van binnenkant nemen
Comment
-
cvdken: Uw eigen (echte) auto kan je hier voorstellen http://www.autoforum.be/forumdisplay.php?f=76
'Nieuwe aanwinsten' is enkel voor schaalmodellen.
Comment
Comment