Vitrinekast: ikea of meubelzaak?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichtennee, zelf heb ik nog één staan in m'n privé collectie...maar binnenkort komt er de EVO I uit op 1:18 van autoart
dan wil ik EVO 1 en EVO 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVitrinekast: ikea of meubelzaak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenzelf maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk denk dat ge vele duurder uitkomt (glas, hout en eventuele spots) dan ééntje die al in mekaar zit.
en ik ben er nu ook eentje aan het maken. Niet zozeer voor auto's (eigenlijk boeit me dat zeeeeeeeeeeeeer weinig, 't is te zeggen, ik wil er geen geld aan geven.... maar een paar modellen zou ik wel willen) maar gewoon een grote kast waar een deel vitrine in komt, voor een paar karretjes te zetten.
Glas is niet zot duur in de brico, en ze snijden het op maat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten'k zal eens ne keer een foto trekken!
en ik ben er nu ook eentje aan het maken. Niet zozeer voor auto's (eigenlijk boeit me dat zeeeeeeeeeeeeer weinig, 't is te zeggen, ik wil er geen geld aan geven.... maar een paar modellen zou ik wel willen) maar gewoon een grote kast waar een deel vitrine in komt, voor een paar karretjes te zetten.
Glas is niet zot duur in de brico, en ze snijden het op maat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenecht ?
het is nog geen officiële foto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichten
Maar eerst een EVO2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVitrinekast: ikea of meubelzaak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenKewlox!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenHoud er al maar eentje aan de kant voor mij als ie binnenkomt! enig idee wanneer juist?
denk eerder volgend jaar(~eerste kwartaal)
Comment
-
Comment
-
ik heb er 2staan van ikea ben er tevreden over...
de andere vitrine(living) heb ik zelf gemaakt...
- buitenste glas is glas tegen glas met een glazen deur op de zijkant
- zwevende glazen legplanken
binnenkort maak ik er een tweede...
ondertussen zijn de modellen anders opgesteld en zijn er bijgekomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenecht ?
ik wil er ook ééntje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenIkea...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenGunther , wat is de naam van deze kast ?
met de billy morebo vitrinedeur (201.040.92) en de houten inlegplanken vervangen door glazen (036.909.00)
Prijs voor 1 kast van 80 cm : 205 € totaal (03/2007)
kast : 35 €
2 deuren : 2 x 45 €
8 glazen schappen : 8 x 10 €
Comment
Comment