What's wrong with www.modelcarsforum.be ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenWhat's wrong with www.modelcarsforum.be ?
probleem ligt bij de privider...
Comment
-
Hier de fotos van mijn nieuwe aanwinst.
Comment
-
Vandaag toegekomen - ULTIMATE METAL SILVER 1/18 AutoArt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichtenprobleem ligt bij de privider...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenEnig idee wanneer het opgelost zou zijn?
in 3 keer... nu...straks...nooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichtenin 3 keer... nu...straks...nooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exit Bekijk Berichtenprovider heeft de site plat gelegd? of zijn er problemen bij de rpovider?
site elders hosten?
Is de enige site ik op een externe server heb staan omdat ik die een dik jaar geleden overgenomen heb. Al mijn andere sites staan op eigen servers gehost.
Wat je zelf doet doe je meestal beter, zou Roger zeggen
Comment
-
k, ga ff de laatste items hier plaatsen en 2 die deze week zijn toegekomen.
Ferrari F430 Xenon Lights - 1/18 - Hotwheels Elite
Ford Shelby GR-1 Concept - 1/18 - Autoart
Comment
-
Bugatti Veyron 16/4 - 1/18 - Autoart (de 3de al)
Paar dagen gelden toegekomen:
Lamborghini Diablo 6.0 - 1/18 - Autoart
Comment
-
BMW V12 LMR #15 - 1999 Winner 24H LeMans - 1/18 - Kyosho
BMW V12 LMR #42 - BMW Exclusive - 1/18 - Kyosho
Auto's onderweg:
Dragster Funnycar - 1/16 - Action
Porsche 956L 24H LeMans - 1/18 - Mnichamps
Ford Taurus #66 - Darrell Waltrip - 1/18 - Action
Chevrolet Corvette #3 ALMS 2007 - 1/18 - Autoart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenE53 X5 1/18 by Kyosho cadeau gekregen.
Weet iemand of er nooit plannen zullen zijn om de E39 BMW 5 op 1/18 uit te brengen?
plannen zijn er helaas niet
Comment
-
Hier, een M5'ke in 1/43. Knap modelleke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door m3_e92 Bekijk Berichtenm5 e39 bestaat enkel op schaal 1/24 en 1/43 van paul's model art(minichamps)
plannen zijn er helaas niet
Wel jammer eigenlijk want het gaat hier toch over een 'legendarisch' en succesvol BMW-model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenVandaag 3 Mc12's binnengekregen, de box blijft achter.
Mijn project bij ALD is afgelopen. Zij zijn sponsers van de Maserati van Vitaphone racing team.... Ik heb nu zo een jasje gekregen van die gasten . Wel jammer genoeg niet zo één als die van piloten
Comment
Comment