Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hoogtijd dat ik men schaalmodellen eens uit de doos haal en ze terug netjes stockeer in een degelijke kast...
door het verhuizen zijn ze in enkele dozen beland en er nog niet uitgeraakt
Chevrolet Corvette C5R #3 2000 - 1/18 Autoart (en daarmee ook jaar 2000 compleet)
BMW M1 24H LeMans #83 'Carte De France' - 1/18 Minichamps
Audi A4 #5 - 1/18 UT Models
Porsche 911 GT3R #77 'Chereau' 24H LeMans - 1/18 Sunstar
nog op komst
Chevrolet Corvette C6R #3 2007 ALMS
Dodge Viper GTS-R #94 - 1/18 Autoart
Audi R8 - 1/18 Spark
Dodge Viper GTS-R #91 Daytona - 1/18 Autoart
.... (en op naar de volgende maar weer)
En dat zijn de andere 9 , eerste rij zijn Looksmarts , tweede Ebbro's en de derde Highstreet , moet enkel nog een R-gt hebben met half oranje vanboven maar die worden zeldzaam en de Scream R-gt van LS .
Is dat de kit van APM uit Japan ?
Ik heb deze ook, maar nog niet de moed gehad om er aan te beginnen ... als er iemand de carrosserie wilt spuiten voor mij, laat maar weten
Héél mooi, ik heb hem in kit liggen.
Die prijs is heel redelijk, dat heb je goed gedaan.
Ik heb wel de indruk dat ze zich met het interieur vergist hebben, normaal gezien is dit donkerbruin, op de foto's ziet het er grijs uit ?
Ik denk dat ik maar een AutoArt uit elkaar ga halen, de zetels aanpas en door iemand goud metallic laat spuiten (heb toch de PPG code voor Oro Elios, de originele Lamborghini kleur) dan hou ik de kit gewoon ongebouwd, wordt ze op de lange duur meer waard
Comment