Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Das Norev right?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Das Norev right?
      It is
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• die porsche van martiniracing heb ik op afstandbediening

Comment

• is uwen panamera schoon gelakt? heb vernomen dat alle turbo´s (de zwarte dus) terug zijn geroepen wegens belachelijk slecht gespoten. Moet morgen dringend eens naar den dealer om mijn 4s op te halnen; zal wls nog nen boxster biikomen ook en den pananmera als ze nen deftigen hebben

Comment

• @FASTBART1 dat zijn weer pareltjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
              @FASTBART1 dat zijn weer pareltjes

THX. vooral die bmw (excl. japan )

Comment

• De laatste voor dit jaar.
                Het betreft een white-metal kit van Racing43.
                Uiteraard op 1/43 & zelf gebouwd en geschilderd!

Fiat 124 Abarth, Monte-Carlo 1976. Alen-Kivimaki

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                  is uwen panamera schoon gelakt? heb vernomen dat alle turbo´s (de zwarte dus) terug zijn geroepen wegens belachelijk slecht gespoten. Moet morgen dringend eens naar den dealer om mijn 4s op te halnen; zal wls nog nen boxster biikomen ook en den pananmera als ze nen deftigen hebben
                  De witte heeft/had het ook, ik had er namelijk ook een maar heb hem vandaag omgeruild voor een Porsche Carrera GT autoART

Comment

• Zalig CQPke daar

Comment

• Zonet mij targa s MkII gaan afhalen en ze hadden de panamera binnen. ikke blij tot ik daarnet de fotos bekeek; heeft die panamera niet het verkeerde wiel zitten rechtsachter!!!! 3 dezelfde wielen en 1 ander grrrrrrrrrrr straks maar weer binnen doen; nuja der zijn erger dingen in het leven dan eens opnieuw bij de porsche dealer binnen te moeten gaan
                      nu al in bestelling; een MKII GT3; een boxster en cayman van de nieuwste generatie

en de targa

Last edited by ; 04/01/2010, 12:35.

Comment

• Mooie aanwinsten! Wel jammer van die fabricagefout. Bij welke porsche dealer koop je die van u?

Comment

• carrera motors maar die kunnen daar ook niks aan doen. Er zijn er bvlijkbaar in Nederland ook met die fout. Ik vermoed dat hun robot de verkeerde wielen zitten had

Comment

carrera motors maar die kunnen daar ook niks aan doen. Er zijn er bvlijkbaar in Nederland ook met die fout. Ik vermoed dat hun robot de verkeerde wielen zitten had
                            Weet ik wel maar ik wou het gewoon weten waar je ze kocht

Comment

carrera motors maar die kunnen daar ook niks aan doen. Er zijn er bvlijkbaar in Nederland ook met die fout. Ik vermoed dat hun robot de verkeerde wielen zitten had
                              Collector's item , houden die handel

Comment

• hahahaha; die is weer weg, er staat nu een goede in de kast.

Morgen komen er nog 3 bij; boxster; cayman en GT3 na hun faceliften

Comment

• Het jaar is nog maar een week ver en er staan al 5 modellen in de kast bij

de boxster

een cayman

en de zalige GT3

Comment

• Mooie aanwinsten die GT3 MkII is wel dik!

Comment

• Besteld:

AutoArt Mercedes-Benz 600 Pullman (Zwart)
                                      Minichamps BMW E32 730i (Bordeaux)

Comment

Working...
                                      X