Das Norev right?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDas Norev right?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
is uwen panamera schoon gelakt? heb vernomen dat alle turbo´s (de zwarte dus) terug zijn geroepen wegens belachelijk slecht gespoten. Moet morgen dringend eens naar den dealer om mijn 4s op te halnen; zal wls nog nen boxster biikomen ook en den pananmera als ze nen deftigen hebben
Comment
-
Nieuwe aanwinsten deel 1
Comment
-
Nieuwe aanwinsten deel 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten@FASTBART1 dat zijn weer pareltjes
THX. vooral die bmw (excl. japan )
Comment
-
De laatste voor dit jaar.
Het betreft een white-metal kit van Racing43.
Uiteraard op 1/43 & zelf gebouwd en geschilderd!
Fiat 124 Abarth, Monte-Carlo 1976. Alen-Kivimaki
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenis uwen panamera schoon gelakt? heb vernomen dat alle turbo´s (de zwarte dus) terug zijn geroepen wegens belachelijk slecht gespoten. Moet morgen dringend eens naar den dealer om mijn 4s op te halnen; zal wls nog nen boxster biikomen ook en den pananmera als ze nen deftigen hebben
Comment
-
Zonet mij targa s MkII gaan afhalen en ze hadden de panamera binnen. ikke blij tot ik daarnet de fotos bekeek; heeft die panamera niet het verkeerde wiel zitten rechtsachter!!!! 3 dezelfde wielen en 1 ander grrrrrrrrrrr straks maar weer binnen doen; nuja der zijn erger dingen in het leven dan eens opnieuw bij de porsche dealer binnen te moeten gaan
nu al in bestelling; een MKII GT3; een boxster en cayman van de nieuwste generatie
en de targa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtencarrera motors maar die kunnen daar ook niks aan doen. Er zijn er bvlijkbaar in Nederland ook met die fout. Ik vermoed dat hun robot de verkeerde wielen zitten had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtencarrera motors maar die kunnen daar ook niks aan doen. Er zijn er bvlijkbaar in Nederland ook met die fout. Ik vermoed dat hun robot de verkeerde wielen zitten had
Comment
Comment