Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Schitterend Vista! 3 Modellen die ik héél graag wil.
Vanwaar je liefde voor Benz-schaalmodellen?
2 jaar geleden kosten de 1/18's bij de Mercedes dealer ongeveer 40 euro inc. BTW, als ik nu een E-coupé bestel kost me dat al 54 euro EXL. BTW... schandalig duur...
Ik kon het wel niet laten van een SLS AMG 1/18 te bestellen
Tijden veranderen.. 2 jaar geleden kostte een AutoArt nog 60 à 70 euro. tegenwoordig gaat dat 90 à 110 euro
Net deze kunnen kopen voor een spotprijsje van 90 euro (nieuwprijs bij BMW bedraagt 500 euro )
Die speciale boxen raken ze aan de straatstenen niet kwijt. Ik ken er nog die serieus in prijs gezakt zijn. Vijfhonderd euro vind ik dan ook véél te veel voor zoiets
Die speciale boxen raken ze aan de straatstenen niet kwijt. Ik ken er nog die serieus in prijs gezakt zijn. Vijfhonderd euro vind ik dan ook véél te veel voor zoiets
Idd, zelfde verhaal met de M3 set, ook 400 euro, maar tegenwoordig hier en daar wel te vinden voor 150, sommige 80 euro
Vandaag ook weer een koopje kunnen doen. 1/43 Porsche Panamera Turbo, Minichamps dealer edition 2009 - l.e.300 stuks
Gaan makkelijk richting 90 euro, vandaag tegengekomen voor 50 euro, 40 betaald
Edith zegt dat dit trouwens mijn 300e model in mijn collectie is
Comment