Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wordt eens tijd dat ze die transsyberia ook op 1/18 uitbrengen. Heb eens gekeken om zelf trekhaak te maken om onder de cayeee de zetten zodat ik mijn trailer er effectief kan aanhangen. maar is nogal een werk.
Knappe R8 (en de sparks die ik al gezien heb zijn toch allemaal super afgewerkt)
En nog een cadeautje gekregen, een 997 mkI GT3
En met die twee Panamera's is deze reeks ook compleet zie.
Nu nog enkel de 911 Turbo S en Turbo S Cabrio, en de Cayenne Diesel en Cayenne S. En dan is alles er buiten de 911 GT2 RS, maar daar is nog niets van te bespeuren
Vanavond bestel ik mijn eerste modellen. Een porsche 911 (997) GT2 van AutoArt 1/18 en een Mercedes E-Klasse Paris-Peking (team ebay) van minichamps 1/43
ik was ook beter aan 1/43 verzameling begonnen. veel meer in te krijgen en neemt veel minder plaats in. die 130 1/18 porsches die ik staan heb zijn ondertussen drie overvolle vitrinekasten.
Ik geraak nu niet meer aan de 997 GT3 RS MKII; als er ergens eens iemand eentje te koop weet laat maar weten
ik was ook beter aan 1/43 verzameling begonnen. veel meer in te krijgen en neemt veel minder plaats in. die 130 1/18 porsches die ik staan heb zijn ondertussen drie overvolle vitrinekasten.
Ik geraak nu niet meer aan de 997 GT3 RS MKII; als er ergens eens iemand eentje te koop weet laat maar weten
Comment