@cedric bestellen wel maar ze weten totaal niet of ze nog wel gemaakt gaan worden. Sta op de wachtlijst maarja; ik wil em weer sneller hebben.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Knap model Chummy ,heb hem ook zien staan op de website.
Echt geen geld voor een 1/12.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenAan 30€ per stuk staat er dus voor 210€ Panamera?
En het probleem is?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenGeld weggooien imo. Tenzij je een grootse Panamera-fan bent maar ik betwijfel of die wel bestaat
En ik gooi mijn geld wel in de vuilbak die ik kies. 't kan't mij permitteren en 'k hoef er niets voor te laten voor m'n hobby. Dus mijn rekening hoef je niet te maken1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenAls je Porsche verzamelt, hoort de Panamera daar ook bij he
En ik gooi mijn geld wel in de vuilbak die ik kies. 't kan't mij permitteren en 'k hoef er niets voor te laten voor m'n hobby. Dus mijn rekening hoef je niet te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenGe steekt er tenminste geen in brand elkes keer1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk BerichtenIk heb dit weekend een GT3 RS op de kop kunnen tikken. Was nog moeilijk aan te raken maar eindelijk staat hij ertussen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Dit zijn mijn 2 laatste aanwinsten
Is dat 1/43
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
dus 1/18 CLK 63 AMG, 1/18 C-Break, en een Ipod met Mercedes-personalisatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenKnap! Het is wel een CLK DTM met 5,4 l motor
Comment
Comment