Er zijn nog een paar Land Rover van dat merk als bedrijfswagen. Van die spiegel en lijm is wel jammer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Ik moet ze ook niet allemaal hebben hoor, maar als echte bedrijfswagen vond ik dit een hele mooie.
En ach, als je tweedehands koopt neem je altijd wat mankementjes van de vorige eigenaar erbij hé .
Voor de prijs die ik ervoor betaald heb, kan ik ermee leven.
En als modelbouwer maak ik wel eens twee nieuwe spiegels, dan heb ik 2 dezelfde en die lijm ga ik voorzichtig eens proberen en als het niet lukt, dan blijf ik eraf.
Trouwens, ik dacht dat het iets redelijk speciaals was, maar na wat gegoogel vind ik hem in Engeland voor 26£ en in Zwitserland voor 59CHF, die prijzen vallen dus wel mee, alleen is hij blijkbaar overal uitverkocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toetoenee Bekijk BerichtenHet valt me nu eigenlijk pas op: voor een echte engelse LR (want Sussex ligt toch in Engeland) is dit een LHD (left hand drive), wat ik wel heel onwaarschijnlijk acht.
Zou UH hier een steekje hebben laten vallen?
Comment
-
Na een stillere periode heb ik deze 1/18 BBR Ferrari F430 '60th Anniversary' kunnen kopen
ik ben er enorm blij mee, het model heeft een minuscuul & haast onzichtbaar barstje in de zijruit waardoor de prijs lichter uitviel.
het is een gelimiteerde van 1302pcs (het is nr 287/1302)
de details zijn ongelooflijk ! (tankklep open, handschoenkastje open, speciale koffersluiting vooraan, tapijt, de stoelen, details interieur, motor, koffertjes erbij)
Men SLR McLaren was tevreden dat hij er een snelle spitsbroeder bijheeft.
hier de pics :dance:
Comment
Comment