Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er zijn nog een paar Land Rover van dat merk als bedrijfswagen. Van die spiegel en lijm is wel jammer.

Comment

• Ik moet ze ook niet allemaal hebben hoor, maar als echte bedrijfswagen vond ik dit een hele mooie.
      En ach, als je tweedehands koopt neem je altijd wat mankementjes van de vorige eigenaar erbij hé .
      Voor de prijs die ik ervoor betaald heb, kan ik ermee leven.
      En als modelbouwer maak ik wel eens twee nieuwe spiegels, dan heb ik 2 dezelfde en die lijm ga ik voorzichtig eens proberen en als het niet lukt, dan blijf ik eraf.
      Trouwens, ik dacht dat het iets redelijk speciaals was, maar na wat gegoogel vind ik hem in Engeland voor 26£ en in Zwitserland voor 59CHF, die prijzen vallen dus wel mee, alleen is hij blijkbaar overal uitverkocht.

Comment

• Het valt me nu eigenlijk pas op: voor een echte engelse LR (want Sussex ligt toch in Engeland) is dit een LHD (left hand drive), wat ik wel heel onwaarschijnlijk acht.
        Zou UH hier een steekje hebben laten vallen?

Comment

• 2 nieuwe Alpine's in mn Collectie

Alpine Renault 310 VE - 1972 - Otto models 903/1500

Renault Alpine Le mans - Otto models 126/1000

Comment

• Porsche RS Spyder

Audi Sport Quattro

1982 BMW E28 528i
            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Leuke nieuwe aanwinsten Cédrick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toetoenee Bekijk Berichten
                Het valt me nu eigenlijk pas op: voor een echte engelse LR (want Sussex ligt toch in Engeland) is dit een LHD (left hand drive), wat ik wel heel onwaarschijnlijk acht.
                Zou UH hier een steekje hebben laten vallen?
                Ik heb 1 series III en 1 Defender 90 van UH, en de series is LHD en de Defender is RHD. En volgens mij gaan ze niet de mallen aanpassen voor elk model. Ze zijn ook heel schaars de LR modelen van UH, ik heb er via dit forum nog een paar gevonden.

Comment

• Na een stillere periode heb ik deze 1/18 BBR Ferrari F430 '60th Anniversary' kunnen kopen

ik ben er enorm blij mee, het model heeft een minuscuul & haast onzichtbaar barstje in de zijruit waardoor de prijs lichter uitviel.

het is een gelimiteerde van 1302pcs (het is nr 287/1302)
                  de details zijn ongelooflijk ! (tankklep open, handschoenkastje open, speciale koffersluiting vooraan, tapijt, de stoelen, details interieur, motor, koffertjes erbij)

Men SLR McLaren was tevreden dat hij er een snelle spitsbroeder bijheeft.

hier de pics :dance:

Comment

• Comment

• tot de volgende update!

Comment

• Zalig!

Comment

• dat is meer dan dik in orde; prijskaartje zal ook wel behoorlijk zijn

Comment

• dat viel nog mee, hou het op een beetje meer dan een 1/18 Bentley

Comment

• Amai knap en mooi blinken ook

Comment

• ik ben er erg tevreden mee, heb m toch 'goedkoper' kunnen kopen, maar bij deze 2 exotics zal het niet blijven
                                Last edited by ; 03/09/2010, 16:21.

Comment

• gisteren nog een model aan de collectie kunnen toevoegen, ik kon het niet laten staan

Comment

• Inderdaad, die mocht je echt niet laten staan. Pracht wagentje vind ik zowel op model als real-life.
                                    Je hebt daar al een mooie collectie staan.

Comment

• Zeer knap!

Comment

• Net nog zo eentje op eBay gevonden, oef!

1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Amai, knap knap.
                                          Ik ben fan.

Comment

Working...
                                          X