Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• in die livery, Maxime?
    Wij hebben een 1/18 AA GT3RS binnen in 't oranje-zwart & op 1/12 de zwart-oranje.
    Last edited by Vanni; 27/10/2010, 19:35.
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Zijn die zo exclusief? Wat is de prijs?

Maakt AutoArt geen Porsches op 1/18 meer misschien? Mijn 996 en 997.1 GT3 RS zijn nochtans van AutoArt...
      996 en 997.1 waren inderdaad nog AA, 911.2 zijn allemaal Norev Waren als het ware direct uitverkocht. Prijzen voor Norev Porsche's zijn +/- 40 euro

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
      in die livery, Maxime?
      Wij hebben een 1/18 AA GT3RS binnen in 't oranje-zwart & op 1/12 de zwart-oranje.
      Maxime zoekt een 997.2, de zwart oranje is een 1
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Vandaag de laatste hand gelegd aan het namaken van mijn Evo op 1/24.
        De bouwdoos is van Tamiya. Aftermarket velgen van Renaissance & het dashboard is die van een Fujimi doos. Daar bij Tamiya enkel een RHD-dashboard zit...

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Cool! Echt respect, 'k zou er het geduld niet voor kunnen opbrengen om zoiets in elkaar te steken.

Ben daar 1 keer aan begonnen en na enkele stukken tegenslag was'k het beu en vloog dat kitje ergens heel ver weg
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

Comment

• mooi gedaan

Autoart maakt nog wel porsches maar die zijn meestal stuk duurder als die van norev. ook altijd stukken beter afgewerkt maar sinds een tijdje zijn de dealer modellen helaas steeds van norev.

er is blijkbaar iets raars aan de hand met de dealerporsches want een 1/18 nieuwe cayenne is er nog steeds niet, die GT3Rs mkII was heel snel weg, geen boxtser spyder sports classic,... Vroeger kwamen die modellen bijna op zelfde moment als de echte binnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
              in die livery, Maxime?
              Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
              996 en 997.1 waren inderdaad nog AA, 911.2 zijn allemaal Norev Waren als het ware direct uitverkocht. Prijzen voor Norev Porsche's zijn +/- 40 euro

Maxime zoekt een 997.2, de zwart oranje is een 1
              Zoals Cedrick zegt, 't moet wel degelijk een 997.2 zijn. De 997.1 RS heb ik al. In de livery zwart-oranje trouwes...

Comment

• Mij trouwens vandaag een G-klasse aangeschaft in 1/43 Koopje van 9 euro
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

Comment

• Na lange tijd nog eens een nieuwe aanwinst

Ferrari 458 op 1/18
                  Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by ; 31/10/2010, 15:16.

Comment

• Chic frank.

Ge zou beter je volledige collectie eens posten,kwestie van .............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                      Chic frank.

Ge zou beter je volledige collectie eens posten,kwestie van .............
                      Dat is voor later als ze allemaal mooi in de kast staan

Iedereen mooie aanwinsten
                      Last edited by ; 31/10/2010, 18:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                        Een gewone ook

Maar niet de generatie die hij bedoelt (een van de eerste)
                        Spijtig, dan maar een 997 GT2 RS of een gewone of een GT3 ofzo binnenhalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                          Waar kopen jullie deze schaalmodellen?
                          oh op internetsites Kapaza zoeken, of hier bij de zoekertjes, of bij de MB-dealer of in de schaalmodellenwinkel

Comment

• www.miniaturendekimpe.be is zowat de goedkoopste die ik weet momenteel voor nieuwe modellen. Is helaas niet de meest gebruiksvriendelijke site. Porsches haal ik gewoon bij de dealer.

Comment

• Voor de verandering eens geen Porsche die onderweg is, maar een 1/43 Focus RS in het opvallend groene kleurtje
                              1982 BMW E28 528i
                              2013 BMW F31 318d

Comment

• weet iemand waar een renault megane rs 250 cup model zou kunnen vinden?

Comment

• als ik beetje rondkijk zoe een fabrikant "Otto mobile" die maken maar kan er geen te koop vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                    Mij trouwens vandaag een G-klasse aangeschaft in 1/43 Koopje van 9 euro
                                    Hoe heb je dat geflikt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
                                      eindelijk wat foto's kunnen maken van men laatste aanwinst waar ik lang naar zocht! :dance:
                                      Hoe dik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                        Hoe heb je dat geflikt ?
                                        Modelzaak in de buurt waar de 1/43 dealermodellen van Mercedes aan spotprijsje staan

Andere modellen waren de E, E break, C Sportcoupe en CLK dacht ik. 't Was de laatste G die er stond, rap gekocht
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

Comment

• dat wordt eens tijd dat ze een 997 speedster; GTS; sport classic of nieuwe Cayenne in 1/18 op de markt gaan gooien want is al veel te lang geleden dat ik nog een schoon porscheke heb kunnen toevoegen aan deze lijst

Comment

Working...
                                          X