Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag de laatste hand gelegd aan het namaken van mijn Evo op 1/24.
De bouwdoos is van Tamiya. Aftermarket velgen van Renaissance & het dashboard is die van een Fujimi doos. Daar bij Tamiya enkel een RHD-dashboard zit...
Autoart maakt nog wel porsches maar die zijn meestal stuk duurder als die van norev. ook altijd stukken beter afgewerkt maar sinds een tijdje zijn de dealer modellen helaas steeds van norev.
er is blijkbaar iets raars aan de hand met de dealerporsches want een 1/18 nieuwe cayenne is er nog steeds niet, die GT3Rs mkII was heel snel weg, geen boxtser spyder sports classic,... Vroeger kwamen die modellen bijna op zelfde moment als de echte binnen.
www.miniaturendekimpe.beis zowat de goedkoopste die ik weet momenteel voor nieuwe modellen. Is helaas niet de meest gebruiksvriendelijke site. Porsches haal ik gewoon bij de dealer.
dat wordt eens tijd dat ze een 997 speedster; GTS; sport classic of nieuwe Cayenne in 1/18 op de markt gaan gooien want is al veel te lang geleden dat ik nog een schoon porscheke heb kunnen toevoegen aan deze lijst
Comment