Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Iemand die me kan vertellen waar ik in regio kortrijk (of zelfs regio Gent eventueel) makkelijk schaalmodellen kan vinden?
Ik ben -dringend- op zoek naar een Jaguar XF, bij voorkeur in Indigo-blauw :p
Vandaag een doosje opgehaald in t postkantoor. Deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje, en t heeft een tijdje geduurd vooraleer hem verkocht werd.
Iemand die me kan vertellen waar ik in regio kortrijk (of zelfs regio Gent eventueel) makkelijk schaalmodellen kan vinden?
Ik ben -dringend- op zoek naar een Jaguar XF, bij voorkeur in Indigo-blauw :p
In astene bij deinze zit er enen die wel redelijk wat heeft of zeker kan aangeraken maar kom nu niet op zijn naam. Zit langs de kortijkse steenweg en verkoopt ook postzegels.
In astene bij deinze zit er enen die wel redelijk wat heeft of zeker kan aangeraken maar kom nu niet op zijn naam. Zit langs de kortijkse steenweg en verkoopt ook postzegels.
Is dat niet diene Mathieu die vroeger in de buurt van het Gravensteen in Gent een winkeltje had. Ik had gehoord dat hij daar weg was en naar die kanten getrokken is.
Als het die is, doet hij ook in antiquariaat (oude miniaturen in blik e.d.) dacht ik.
Maar de naam van zijne winkel ken ik niet.
dat is em inderdaad; was vroeger mijn vaste adres om mijn porsches te halen. die wist op den duur beter als ik wat er in mijn vitrinekasten stond. Ben nu wat meer aan het internetshoppen maar voor iets speciaals ga ik nog wel bij hem.
Comment