Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag 3 kewlox vitrinehangkastjes op de kop kunnen tikken voor mn collectie in te zetten. Ik zal eens foto's posten als alles proper opgesteld staat. Morgen verhuizen...
ik ben het soms ook aan het overwegen om de collectie te verkopen en in een andere hobby te steken.
probleem is dat je die in één keer nooit verkocht gaat krijgen (130 porsches op 1/18 de speciale zullen makkelijk de deur uitgaan en zijn ook de duurste maar ik vrees dat je dan met de goedkopere zal blijven zitten.
probleem is dat je die in één keer nooit verkocht gaat krijgen (130 porsches op 1/18 de speciale zullen makkelijk de deur uitgaan en zijn ook de duurste maar ik vrees dat je dan met de goedkopere zal blijven zitten.
Nico, je moet niet vrezen, het ZAL zo zijn (spreek uit eigen ervaring).
En zelfs als je iemand vindt die het hele lot ineens wil kopen, dan nog zal je (in de meeste gevallen) je "geïnvesteerde" centen niet allemaal terugzien, hoe slecht dit nieuws ook is.
Ik ben na al die jaren verzamelen al tot 1 conclusie gekomen: kopen kan je altijd, maar het weer verkopen is helemaal andere koek !!!
Toch veel succes met de (eventuele) verkoop gewenst.
De SLR is best ok, is een Minichamps en kan je toch niet vergelijken met de Maisto. Degelijke afwerking, goed detail en voelt lekker aan...dus absoluut een aanrader.(€ 69,95)
Wat betreft de CLS kan je ook niet echt misgaan : staat iets te hoog op z'n poten (of hier wielen), maar dat is een vrij gekend probleem bij Norev en het interieur is ook niet 100%. Bij de mijne is er zo'n lelijke zwarte decal aangebracht aan de passagierszijde...trekt op niets, maar voor de rest best ok... prijs dealer : 61,19 €
Mooie aanwinsten !
Tegenwoordig worden de schaalmodellen altijd maar duurder heb ik het idee (AutoArt)
Mijn Norev W140 was ik niet echt van overtuigd qua kwaliteit , daarom maar geruild tegen een perfect C36 van UT
dit weekend de auto´s waarvan ik de originele doos nog heb er weer ingezet. Als je de bedragen daar ziet opstaan dan verschiet je toch welk kapitaal daar gaat inzitten na al die jaren verzamelen. 40 dozen waarvan de goedkoopste 85€ was en de duurste 220€
Gisteren 2 x BMW M3 GT2 JEFF KOONS 1/18 via BMW Welt per koerier ontvangen ! LIMITED EDITION 5000 stuks ; voorlopig nog niet verkrijgbaar via BMW shop ! Belgische concessies nog steeds géén zekerheid van BMW Bornem of deze bestellingen in België zullen geraken ? Normale verkoopprijs 149 euro ; gaan op dit ogenblik via ebay.de tot bijna 500 euro !
Comment