Gisteren gaan afhalen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
En de 2 deBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk BerichtenGisteren gaan afhalen
Comment
-
enkele exemplaren van m'n laatste aankopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KGB666 Bekijk Berichtenenkele exemplaren van m'n laatste aankopen
Comment
-
reactie ricko schaalmodellen
hallo, kgb666 ik heb enkele schaalmodellen van ricko ze zijn allemaal in plastic en ik vind de afwerking niet zo goed. het kan zijn dat er metalen schaalmodellen zijn maar ik weet het niet zeker. ik zou persoonlijk liever een maisto of een welly kopen dan 1 van ricko.
GROETEN BART
Comment
-
BMW 3 REEKS E92 KYOSCHO
hallo, hier enkele foto's van mijn nieuwe 3-reeks van kyoscho.
sorry voor de slechte kwaliteit, dringend nieuwe camera kopen.
Comment
-
vitrinekast is opgebouwd, modellekes staan erin....
Het is een zeer mooie kast, en plaats zat. Mijn collectie is namelijk te klein voor die kast . We kunnen er nog 7 modellen bijzetten en dan heb ik nog een andere kast die momenteel zo goed als leeg staat aangezien mijn modellen daar eerst instonden. Maar nu komen ze mooi tot hun recht....sevves als het donker is zal ik misschien een nachtshot nemen met het brandend lampje .
Morgen ofzo ga ik op zoek achter een mooi hangplantjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenProper TTN, mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenop de foto komt het eigenlijk niet goed tot zijn recht, maar tis verdikke moeilijk om een vitrinekast te fotograferen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenReflectie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenja, en op foto toont ze zo klein en crappy precies, terwijl ze echt wel hier goed staat. Ge moet maar is afkomen kunde het zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenJup in de frigo?
Comment
Comment