Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren gaan afhalen
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En de 2 de
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kan er iemand mij vertellen of Ricko schaalmodellen van een goede kwaliteit zijn? Zijn die vergelijkbaar met Maisto?

btw hoe kan ik eigenlijk foto's in mijn bericht krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk Berichten
          Gisteren gaan afhalen
          Wederom prachtige aanwinsten!!!!!!!!!!

Comment

• enkele exemplaren van m'n laatste aankopen
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by ; 20/06/2007, 21:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KGB666 Bekijk Berichten
              enkele exemplaren van m'n laatste aankopen
              toffe dingen

Comment

• Wederom subliem skoda

Comment

• reactie ricko schaalmodellen

hallo, kgb666 ik heb enkele schaalmodellen van ricko ze zijn allemaal in plastic en ik vind de afwerking niet zo goed. het kan zijn dat er metalen schaalmodellen zijn maar ik weet het niet zeker. ik zou persoonlijk liever een maisto of een welly kopen dan 1 van ricko.

GROETEN BART

Comment

• BMW 3 REEKS E92 KYOSCHO

hallo, hier enkele foto's van mijn nieuwe 3-reeks van kyoscho.
                    sorry voor de slechte kwaliteit, dringend nieuwe camera kopen.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wat voor een camera heb je juist?

Comment

• camera

hallo , gtx ik heb een camera gratis gekregen toen mijne pa zich aboneerde op een magazine. er staat geen merk op maar hij trekt wazige foto's en schuin.

groeten bart

Comment

• vitrinekast is opgebouwd, modellekes staan erin....
                          Het is een zeer mooie kast, en plaats zat. Mijn collectie is namelijk te klein voor die kast . We kunnen er nog 7 modellen bijzetten en dan heb ik nog een andere kast die momenteel zo goed als leeg staat aangezien mijn modellen daar eerst instonden. Maar nu komen ze mooi tot hun recht....sevves als het donker is zal ik misschien een nachtshot nemen met het brandend lampje .

Morgen ofzo ga ik op zoek achter een mooi hangplantjes

Last edited by ; 22/07/2007, 23:37.

Comment

• Proper TTN, mooi

Comment

• Mooie kast en het valt me op hoe mooi dat uw collectie is. Ben jaloers.

@BMWBart: Kan het zijn dat het magazine iets van Unizo of zo is, mijn moeder heeft ook een cameraatje daarbij gekregen, voor zover ge het een fototoestel kunt noemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                Proper TTN, mooi
                                op de foto komt het eigenlijk niet goed tot zijn recht, maar tis verdikke moeilijk om een vitrinekast te fotograferen

Comment

• Mooie kast TTN

Mag ik weten waar je die heb gekocht, ben zelf ook van plan om er mij 1 of meer aan te schaffen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                    op de foto komt het eigenlijk niet goed tot zijn recht, maar tis verdikke moeilijk om een vitrinekast te fotograferen
                                    Reflectie

Comment

Reflectie
                                      ja, en op foto toont ze zo klein en crappy precies, terwijl ze echt wel hier goed staat. Ge moet maar is afkomen kunde het zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                        ja, en op foto toont ze zo klein en crappy precies, terwijl ze echt wel hier goed staat. Ge moet maar is afkomen kunde het zien
                                        Jup in de frigo?

Comment

Jup in de frigo?
                                          moogt gij dat wel al drinken?

Comment

Working...
                                          X