Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze middag even bij de Dekimpe langs geweest.
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 25/06/2007, 20:38.

Comment

• Dekimpe geeft nu 20 % op alle miniaturen die niet bij de nieuwigheden staan
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Lang geleden dat 'k hier nog iets gepost heb:

Een van de laatste die'k al een tijdje heb:

BMW 507 (1/43 Minichamps) samen met de BMW Z8 (1/43 Minichamps) die'k al had:

Oud vs. Nieuw

Comment

• Vervolg:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk Berichten
            Dekimpe geeft nu 20 % op alle miniaturen die niet bij de nieuwigheden staan
            Knappe aanwinsten!

Die Dekimpe, waar ligt die ergens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
              Knappe aanwinsten!

Die Dekimpe, waar ligt die ergens?
              Dendermonde
              heeft enkel 1/18 modellen
              www.miniaturendekimpe.be

Comment

Dendermonde
                heeft enkel 1/18 modellen
                www.miniaturendekimpe.be
                Bedankt voro de snelle reactie, jammer dat hij enkel 1/18 modellen heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                  Bedankt voro de snelle reactie, jammer dat hij enkel 1/18 modellen heeft
                  graag gedaan en mooie BMW's

Comment

• Die Sauber bij Dekimpe zie ik wel zitten, nog even sparen misschien.

Comment

• Hmm, die Sauber ( naar rekening kijkend) zit boven mijn budget dus nog wat rond gekeken en ik ben er vrij zeker van dat ik op deze een optie ga nemen;

Comment

Dekimpe geeft nu 20 % op alle miniaturen die niet bij de nieuwigheden staan
                        Skoda, hij gaat er toch niet mee stoppen ofzo? Of gewoon "solden"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freddie_07 Bekijk Berichten
                          Skoda, hij gaat er toch niet mee stoppen ofzo? Of gewoon "solden"?
                          Neenee gewoon solden

Comment

• Vandemorgen gereserveerd en deze middag bij Dekimpe afgehaald. Maar alle foto's zijn mislukt, morgen beter. Die heeft veel modellen en in dien kelder van zijn ouders (40 vierkante meter ook bomvol).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                              Vandemorgen gereserveerd en deze middag bij Dekimpe afgehaald. Maar alle foto's zijn mislukt, morgen beter. Die heeft veel modellen en in dien kelder van zijn ouders (40 vierkante meter ook bomvol).
                              Das de moeite he kerel

Comment

• Ja ik verschoot nogal, allemaal zo bijeen. Manman, zoveel heb ik er nog nooit bij elkaar gezien Toen hij de Porsche ik zijne boek opschreef, zag ik staan: Audi R10. Dat waarde gij zeker?

Comment

• Schone BMW's Malaise!

Comment

Ja ik verschoot nogal, allemaal zo bijeen. Manman, zoveel heb ik er nog nooit bij elkaar gezien Toen hij de Porsche ik zijne boek opschreef, zag ik staan: Audi R10. Dat waarde gij zeker?
                                    kan zijn ja

Comment

• Juist 2 nieuwe modellen gewonnen via E bay
                                      Volgen betere fotos als ze toegekomen zijn
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Van welke fabrikanten zijn ze?
                                        Ze zien er op het eerste zicht wel goed uit

Comment

Van welke fabrikanten zijn ze?
                                          Ze zien er op het eerste zicht wel goed uit
                                          BMW is kyosho
                                          Mercedes is AutoArt

Comment

Working...
                                          X