Deze middag even bij de Dekimpe langs geweest.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Dekimpe geeft nu 20 % op alle miniaturen die niet bij de nieuwigheden staanBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk BerichtenDekimpe geeft nu 20 % op alle miniaturen die niet bij de nieuwigheden staan
Die Dekimpe, waar ligt die ergens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenKnappe aanwinsten!
Die Dekimpe, waar ligt die ergens?
heeft enkel 1/18 modellen
www.miniaturendekimpe.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenBedankt voro de snelle reactie, jammer dat hij enkel 1/18 modellen heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk BerichtenDekimpe geeft nu 20 % op alle miniaturen die niet bij de nieuwigheden staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie_07 Bekijk BerichtenSkoda, hij gaat er toch niet mee stoppen ofzo? Of gewoon "solden"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenVandemorgen gereserveerd en deze middag bij Dekimpe afgehaald. Maar alle foto's zijn mislukt, morgen beter. Die heeft veel modellen en in dien kelder van zijn ouders (40 vierkante meter ook bomvol).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenJa ik verschoot nogal, allemaal zo bijeen. Manman, zoveel heb ik er nog nooit bij elkaar gezien Toen hij de Porsche ik zijne boek opschreef, zag ik staan: Audi R10. Dat waarde gij zeker?
Comment
-
Juist 2 nieuwe modellen gewonnen via E bay
Volgen betere fotos als ze toegekomen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenVan welke fabrikanten zijn ze?
Ze zien er op het eerste zicht wel goed uit
Mercedes is AutoArt
Comment
Comment