Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mooie porsche zeker de mooiste uit de winkel

Comment

• Het was niet echt nen winkel, meer een stockage ruimte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk Berichten
        Deze middag effen bij de Dekimpe langs geweest.
        Nu heb ik toch wel dezelfde wegstaan bij Dekimpe.ik wist zelfs niet dat hij er twee had.Toen ik hem betaalde vorige week was hij direkt van de site verdwenen.Moet enkel nog opgehaald worden.

Comment

• De foto's van mijn Porsche zijn gemaakt, heb er ineens nen site voor gemaakt (voor de andere miniaturen natuurlijk ook). Kijk en geniet, tips zijn welkom. Er is nog een beetje werk aan zoals de fotoshoot dat er nog moet opkomen.
          Gratis website in een paar klikken gemaakt. Geen pc nodig, teksten plaatsen en foto's uploaden en klaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
            De foto's van mijn Porsche zijn gemaakt, heb er ineens nen site voor gemaakt (voor de andere miniaturen natuurlijk ook). Kijk en geniet, tips zijn welkom. Er is nog een beetje werk aan zoals de fotoshoot dat er nog moet opkomen.
            http://autominiaturen.come2me.nl/index.php?id=352560
            Toch al een leuk begin voor je site...een beetje 'aankleding ' op de homepage zou wel leuk zijn (vb enkele thumbnails of zo...), verder een 'guestbook' en een pagina met links naar andere sites van leden op dit forum?

Comment

• Idd, ik denk dat ik er vanavond nog wat aan ga werken maar nu ben ik het een klein beetje beu en ik vrees dat hij dan slecht ga worden. Degene die hun link erop willten, stuur me dan een mailtje Bedankt voor de tips, Gunther

Comment

• eerste website? Goede start, maar het kan nog altijd veel beter hé. Hoe meer je er aan werkt hoe beter hij uiteindelijk wordt. Kzal regelmatig een bezoeker zijn

Comment

• Idd, buiten mijn space maar daar zie ik niet naar om. Ik heb nu 2 maanden de tijd en ik ben vanplan om bij elke miniatuur info te geven. Ook moet ik nog nieuwe foto's maken en misschien nog info over de verschillende fabrikanten. Dan nog een linkjes pagina en dan nog wat details. En klaar en tegen dan is het tijd voor de updates en zo blijfde bezig.

Comment

• Nieuwtje :

Dealer editie 1:18
                    2006 McLaren Mercedes MP4-21 K. Raikkonen # 3

Comment

• GTX,

Alvast aan link naar mijn site :

http://www.freewebs.com/mercedesbenz1-18/

en als banner kan je deze gebruiken

Comment

• Mooie aanwinst
                        Bedankt, ik zal het er eens direct opzetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk Berichten
                          Nu heb ik toch wel dezelfde wegstaan bij Dekimpe.ik wist zelfs niet dat hij er twee had.Toen ik hem betaalde vorige week was hij direkt van de site verdwenen.Moet enkel nog opgehaald worden.

Dan heb ik geluk gehad het was de laatste.
                          Last edited by ; 25/06/2007, 20:39.

Comment

• Gtx,

een counter is ook altijd leuk, dan kan je zien hoeveel bezoekjes je al gehad hebt.

En als je eventueel een banner hebt, zet ik je site met veel plezier tussen mijn links...

Comment

• @ skoda
                              de aanwinsten mogen er weer zijn zulle

@ janke
                              knappe exoto

@gunther
                              knappe mclaren

Comment

• Hier een zeldzame evo erbij.
                                De evo VI makinen Monte carlo 2000.
                                De evo VI rally versies zijn nu compleet (4 stuks).
                                Heb er een heel lange tijd moeten naar op zoek gaan,
                                maar eindelijk gelukt. Met hulp van de philippe.
                                Thx man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                                  Gtx,

een counter is ook altijd leuk, dan kan je zien hoeveel bezoekjes je al gehad hebt.

En als je eventueel een banner hebt, zet ik je site met veel plezier tussen mijn links...
                                  Een banner zal ik nog eens moeten maken en de counter zal ik me ook eens mee moeten bezighouden, bedankt voor de tip

Comment

• skoda:prachtige aanwinsten
                                    Jurgen:graag gedaan.staat prachtig in je sublieme collectie
                                    Gunther:knap model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk Berichten
                                      Je hebt het toch over de Mazda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichten
                                        Hier een zeldzame evo erbij.
                                        De evo VI makinen Monte carlo 2000.
                                        De evo VI rally versies zijn nu compleet (4 stuks).
                                        Heb er een heel lange tijd moeten naar op zoek gaan,
                                        maar eindelijk gelukt. Met hulp van de philippe.
                                        Thx man

Mooie aanwinst met deze evo is het bij mij allemaal begonnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk Berichten
                                          Je hebt het toch over de Mazda
                                          idd,de 787 B

Comment

Working...
                                          X