Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Schone M3 , spijtig dat ze origineel blijven Nee grapke Maar de zwarte M3 blijft dus echt ori, ik dacht dat je toch ooit eens een grijze M3 lichtjes had getuned? Of was dat een gewone? In iedergeval is ie zo al mooi genoeg
idd, deze is al verkocht intussen al een zwarte Minichamps gedaan met alu wielletjes
Andere voorspoiler, tweede kofferspiler (zo een lipje) op de cecco, de wielkasten van de sportevo zijn groter, 2.3 L in de cecco, 2.5 in de Sportevo. Rode bougiekabels voor de sportevo, ander kuipzetels, rode gordels. Dat zal het ongeveer zijn.
dank u , ja het is geen dealer editie. spijtig maar ja
groeten bart
de kleur is iets anders, en de dealer verpakking heeft een duits kenteken,
mar blijft een prchtig masjien heb intussen ook een zwarte staan is ook heel knap en zeldzaam!
@ jochen gt: in het zwart is die m5 wel mooi , elke bmw is eigenlijk in het zwart mooi.
ik ga het toch houden bij mijn exenplaar, van elke originele bmw 1 stuk want er zijn zoveel kleuren verkrijgbaar.
ik ga ook enkele auto's verkopen wegens plaatsgebrek , deze zullen bij zoekertje's worden geplaatst.
@ jochen gt: in het zwart is die m5 wel mooi , elke bmw is eigenlijk in het zwart mooi.
ik ga het toch houden bij mijn exenplaar, van elke originele bmw 1 stuk want er zijn zoveel kleuren verkrijgbaar.
ik ga ook enkele auto's verkopen wegens plaatsgebrek , deze zullen bij zoekertje's worden geplaatst.
groeten bart
de M5 in 3 kleuren denk ik, blauw, zwart en zilver
en idd je hebt gelijk als ge plaats zat hebt dan kun je een mooie collectie aanleggen en komt er geen eind aan.
kprobeer ook mijn collectie te beperken, set M3's, set M5's en M6's - sierra cosworth's(enkel nog de witte),...
dan nog de italianen kmoet nog zoveel...en heb nu al plaats tekort
btw: de grijze M5 heb ik besteld stond spotgoedkoop in Duitsland
Comment