Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• knappe aanwinsten iedereen vooral fobie prachtige porsche collectie en veel van exoto !!
    ik ben al 3 weken aant wachten op mijn bmw e90 wtcc 2006 van andy priaulx, het is een limited edition van 1000 stuks (kyoscho). hopelijk steekt hij deze week in de bus.

groeten bart

Comment

• Mooie aanwinsten iedereen

Comment

• Zeer mooie Porsches Fobie, echt knap
        De andere ook zeer mooie aanwinsten

Comment

• zeer leuke aanwinsten iedereen !

cedrick, waar vind je die trailer op modelissimo ?
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
            Just nog een Audi TT Roadster gewonnen op Ebay.
            Proficiat,maar wacht maar tot je straks hier mijn laatste nieuwe aanwinst gaat kunnen bewonderen.......
            Ben foto's aant uploaden nu.......

Comment

• en hier men laatste aanwinst,en waarschijnlijk ga ik me nog andere velgjes aanschaffen via JochenGT hier,de BBS RS GT met goud hart

Comment

• Comment

• Comment

• wat een lekker kontje hé

Comment

• en dit is zen voorlopige staanplaatsje

Comment

• Mooie foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
                          Mooie foto's
                          Dank je!!

Comment

• Toffe aanwinst, leuke collectie trouwens, vooral die foto's op de achtergrond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                              Toffe aanwinst, leuke collectie trouwens, vooral die foto's op de achtergrond
                              Dank je,tja,men S/RS collectie begint nu toch wat vorm te krijgen,en die foto's op de achtergrond,das de originele engelstalige brochure die ik bemachtigd heb bij D'ieteren toen ik de RS-4 gaan testrijden ben

Comment

• @Fast_Audi: Knap machien. Wanneer heb je die R8 in ware grootte?

Comment

• @philippe
                                  knappe aanwinsten zulle chique.
                                  Ze begint ook compleet te komen zeker de reeks.

@fastaudi
                                  knap

Comment

@Fast_Audi: Knap machien. Wanneer heb je die R8 in ware grootte?
                                    normaal zou men baas zen R8 eind dit jaar binnenkomen,en dan zal ik men uiterste best doen om ook daarvan de sleutels is te bemachtigen,maar dat zal je dan wel snel weten hoor,ik denk dat als ik iedereen is moet oppikken dan voor een ritje,ik bijna gans belgie moet doorkruisen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                      normaal zou men baas zen R8 eind dit jaar binnenkomen,en dan zal ik men uiterste best doen om ook daarvan de sleutels is te bemachtigen,maar dat zal je dan wel snel weten hoor,ik denk dat als ik iedereen is moet oppikken dan voor een ritje,ik bijna gans belgie moet doorkruisen
                                      Bwah, dat denk jij.

Comment

• Heb in de allerlaatste seconden een TT coupe gemist op Ebay. GRRRRR!!!!!

Comment

Heb in de allerlaatste seconden een TT coupe gemist op Ebay. GRRRRR!!!!!
                                          trek het je ni aan,je weet het hé,morgen ga ik opt werk is ferm rommelen achter int magazijn hé

Comment

Working...
                                          X