Gelieve het bij max. 3 foto's per post te houden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten@ golf : kan iedereen WINNEN op ebay - anders speel ik ook ne keer mee
't zijn weer allemaal beauties die erbij zijn gekomen !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichtengewonnen zal het anders zeggen gekocht
Comment
-
hallo iedereen, vandaag mijn eerste van 2 limited edition's aangekregen . De bmw 320d 98' nurburgring van ut models.
er zijn 1500 stuks gemaakt van deze, heb hem eigenlijk nooit eerder gezien. de meeste verklaren mij zot als ik zeg dat ik 143 euro heb betaalt aan deze bmw.
wel raar dat de motorkap niet opent .
groeten bart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichtenhallo iedereen, vandaag mijn eerste van 2 limited edition's aangekregen . De bmw 320d 98' nurburgring van ut models.
er zijn 1500 stuks gemaakt van deze, heb hem eigenlijk nooit eerder gezien. de meeste verklaren mij zot als ik zeg dat ik 143 euro heb betaalt aan deze bmw.
wel raar dat de motorkap niet opent .
groeten bart
vele UT-modellen kunnen de motorkap en/of koffer niet open net als mijn Alfa 155 DTM Jagermaister van UT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenVandaag toegekomen Porsche GT 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenVandaag toegekomen Porsche GT 2
Comment
Comment