Jurgen,deze is knap met die donkere velgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door samexit Bekijk Berichtenidem als Fobie
zou ook race versie van de F430 willen maar Bburago kennende zijn deze vrij simpel maar ze hebben nu ook die elite enzo en deze zijn dus goed?
vergelijkbaar met bvb autoart?
Comment
-
euh, ja, hotwheels bedoel ik ja .. foutje ...
ook omdat Hotwheels het alleen recht had op ferrari modellen dacht ik ... dat ze duurdere reeksen hebben uitgebracht wrs
@fobie
ik heb me niet kunnen houden en de Mazda 787B (uw avatar) is ook besteld, gevonden aan schappelijk prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenKyosho gaat stoppen met het maken van Ferrari modellen.
Kyosho heeft geen overeenkomst meer met Hotwheels.
De verschillende race versies van de 575 GTC komen nog wel op de markt.
Groeten Frank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik was nog aan het twijfelen of ik er ééntje zou meepakken. Toch niet gedaan
Moet ze zelfs niet uit het dooske halen, ze gaan direct in dozen zie Ben alles aan het wegsteken1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDit setje was vorige week al binnen gekomen
En dit zijn de aanwinsten vanop het salon
Knappe aanwinsten zulle
Was het de moeite voor schaalmodellen daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk BerichtenSerieus geshopt op het salon lol
Knappe aanwinsten zulle
Was het de moeite voor schaalmodellen daar?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenBuiten bij de merken zelf, was er 1 stand van iemand met vele modelletjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenBMW heeft toch altijd een stevige voorraad mee hé? Ik ga er mijn slag slaan
De 1/43 zijn aan 28 euro1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenBMW heeft toch altijd een stevige voorraad mee hé? Ik ga er mijn slag slaanOorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenJa, da's waar.
De 1/43 zijn aan 28 euro
Cool!
Vorig jaar hadden ze geen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDit setje was vorige week al binnen gekomen
En dit zijn de aanwinsten vanop het salon
Ook goed je best gedaan
'k moet ook nog eens mijn laatste aanwinsten fotografferen en posten maar 't komt er maar niet van
Comment
Comment