Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenMooie aanwinst
Jij ook trouwens met die prachtige Porsche, enkel jammer dat 'm een beetje geaccidenteerd is Maar dat fix je wel zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenThanks!
Jij ook trouwens met die prachtige Porsche, enkel jammer dat 'm een beetje geaccidenteerd is Maar dat fix je wel zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenNog eens iets gekocht via E bay
gtx en malaise mooie aanwinst
Mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenBestelling geplaats
Hot Wheels Elite raceauto´s Maserati MC 12 2004 witmet./blau schaal 1:18
btw mooie bestelling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenTja Tom, wat moet ik hier op zeggen?
Verslaafd!
Neenee mooie bestellingen
Oorspronkelijk geplaatst door dds_86 Bekijk BerichtenLaat je eens weten hoe deze er uit ziet? kwa afwerking enzo, ik twijfel ook om deze aan te kopen, heb namelijk de gewone HW maar als de elite veel beter is zou ik de gewone vervangen door de Elite, thnx,
btw mooie bestelling
Rood: ehm, tsja, gewoon collectie aanvullen hé
Comment
-
nieuwe aanwinst van auto art 1/18
DSC00102.JPG
DSC00103.JPG
DSC00104.JPG
en nu eindelijk een auto art m3 e30 raceversie kunnen vergelijken met een minichamps m3 e30 raceversie
de auto art heeft een veel beter interieur
Comment
-
Ik heb mijne BMW E36 M3 van UT
Morgen plaats ik wel foto's. Nu wou ik stoppen met aankopen, begint ineens men vader zo van: UT, bestaat dat nog?
Ik: nee, Minichamps heeft dat overgenomen.
Pa: dat zou dus eigenlijk een goede investering zijn?
Ik: ja eigenlijk wel, waarom.
Pa: bwa, ik vind dat wel mooie auto's, als ge er nog vind voor nen redelijke prijs, kunde hem misschien kopen.
Ik:
Nu bedenk ik me: vitrinekast nodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenIk heb mijne BMW E36 M3 van UT
Morgen plaats ik wel foto's. Nu wou ik stoppen met aankopen, begint ineens men vader zo van: UT, bestaat dat nog?
Ik: nee, Minichamps heeft dat overgenomen.
Pa: dat zou dus eigenlijk een goede investering zijn?
Ik: ja eigenlijk wel, waarom.
Pa: bwa, ik vind dat wel mooie auto's, als ge er nog vind voor nen redelijke prijs, kunde hem misschien kopen.
Ik:
Nu bedenk ik me: vitrinekast nodig
Comment
Comment