Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Jagermeister
Knappe aanwinsten iedereen.Ik heb ook iets nieuws.
1/18 Exoto Porsche 934 RSR Jagermeister
Sorry voor de slechte kwaliteit.Mijn fototoestel heeft weer kuren.Ik kan geen macro-opnamen maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenUitbreiding van mijn Porschecollectie
Porsche 911 Carrera 1983
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenIs dat 1/18? Welk merk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenMinichamps schaal 1/18
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk ben vandaag de nieuwe BMW 1-serie coupé gaan kopen in 1/43. Mooi modelletje.
Bestaat de Sportshatch eigenlijk al als schaalmodel? Bij Modelissimo heb ik hem nog niet gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenFoto's graag!
Bestaat de Sportshatch eigenlijk al als schaalmodel? Bij Modelissimo heb ik hem nog niet gezien.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenNet terug van Italië en daar heb ik van bij Maserati en Pagani respectievelijk een MC12 versione Corse en een Zonda F Roadster (in carbon-look)
Beide heb ik ook in het echt gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMc12 van Ixo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk BerichtenKnappe aanwinsten iedereen.Ik heb ook iets nieuws.
1/18 Exoto Porsche 934 RSR Jagermeister
Sorry voor de slechte kwaliteit.Mijn fototoestel heeft weer kuren.Ik kan geen macro-opnamen maken.
das nu iets dat ik zelf ook nog eens zou willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenWaarschijnlijk wel, zat in een blauw doosje met Maserati logo's op
Comment
Comment