Oorspronkelijk geplaatst door jurdup
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichtendeze super elite heb ik 118 € betaald kost bijna overal 250 €
dat is inderdaad een koopje!
Comment
-
Kom net terug van een modelbouw beurs en heb dit gekocht. Een BMW 635CSI, ETC 1984. Autoart 1:18. voor 75,-. En iedereen een goed weekend.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
nieuw op dit forum
deze week ook paar nieuwe modellen binen gekregen
Lotus Esprit Type 79 (Autoart)
Toyota GT1 ts020 #29 (Autoart)
Tvr Sagaris (Jadi)
Ford Mustang TRrans-Am #1 Gentilozzi 199 Homelink (GMP)
(allemaal 1/18 )
foto's volgen
overige collectie op http://www.samexit.be/cars.html = collectie3
en een vraagje, weet iemand iets wanneer de koeningsegg AA 1/18 beschikbaar zal zijn?
vind deze enkel nog als pre order
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenA8 en A4 Cabrio zijn toegekomen.
FOTOOOOOOOOOOS!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichteniel schoon
Spijtig dat ik geen mooie foto's in close-up genomen krijg. Ik heb nog eens geprobeerd om van mijn 2 laatste aanwinsten weer een foto apart te nemen maar heb het opgegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenThx!
Spijtig dat ik geen mooie foto's in close-up genomen krijg. Ik heb nog eens geprobeerd om van mijn 2 laatste aanwinsten weer een foto apart te nemen maar heb het opgegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk Berichten1/18 Autoart 911 Carrera RSR Turbo 2.1 Brands Hatch 1974
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMacro-functie op je camera (aangegeven met zo'n bloemetje,meestal)
Ach, irl zijn ze toch het knapst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk heb al eerder via de close-up stand (bloemetje) geprobeerd maar foto's zijn steeds onscherp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk heb al eerder via de close-up stand (bloemetje) geprobeerd maar foto's zijn steeds onscherp.
Ik heb dat soms ook voor. Behoorlijk irritant, vind ik. Mss staat jouw toestel op de manuele stand en staat de sluitertijd iets te hoog? Welk toestel gebruik je eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenkan je daar eens wat extra foto's van maken? Ik zoek hem misschien ook te kopen, maar ik heb hem nog niet IRL gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenkan je daar eens wat extra foto's van maken? Ik zoek hem misschien ook te kopen, maar ik heb hem nog niet IRL gezien
Comment
Comment