Oorspronkelijk geplaatst door m3_e92
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door samexit Bekijk Berichtennieuw op dit forum
deze week ook paar nieuwe modellen binnen gekregen
Lotus Esprit Type 79 (Autoart)
Toyota GT1 ts020 #29 (Autoart)
Tvr Sagaris (Jadi)
Ford Mustang TRrans-Am #1 Gentilozzi 199 Homelink (GMP)
(allemaal 1/18 )
foto's volgen
Lotus Esprit Type 79 (Autoart)
Toyota GT1 ts020 #29 (Autoart)
Tvr Sagaris (Jadi)
Ford Mustang TRrans-Am #1 Gentilozzi 199 Homelink (GMP)
http://www.samexit.be/cars/pages/for...gtransam1.html
nieuwe:
Peugeot Megane trophy (Norev)
Mitsubitshi Lancer Evolution III (Autoart)
http://www.samexit.be/cars/pages/mit...ancerevo3.html
Jaguar XJR-9 LM (Exoto)
Hummer H2 SUV (Maisto)
op de andere posters,
hmmm, schoon modellekes/aanwinsten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door L'art Malmin Bekijk Berichtenhallo allemaal
ik ben pas nieuw, en door deze prachtige foto's krijg ik zin om zelf een verzameling te starten. kunnen jullie mij informatie geven over waar te kopen, welk merk van miniaturen is het beste, ...?
alvast bedankt!
Snuffel eens rond op www.modelissimo.de.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door L'art Malmin Bekijk Berichtenhallo allemaal
ik ben pas nieuw, en door deze prachtige foto's krijg ik zin om zelf een verzameling te starten. kunnen jullie mij informatie geven over waar te kopen, welk merk van miniaturen is het beste, ...?
alvast bedankt!
Het is vrij moeilijk op je vraag te antwoorden. Het antwoord is afhankelijk van verschillende zaken : welke schaal ? Specifieke interesse (straat, race, custom, F1...), budget.....
De meesten hier verzamelen 1:18 als ik mij niet vergis en dan is je budget wel belangrijk...
Absolute top (vind ik) is CMC, BBR, Exoto, GMP, Schuco...
Daaronder zit AutoArt, Minichamps, en Kyosho (toch meerdere)
'Budget'(betaalbaar) : Maisto, Revell, Ricko, Sunstar, Signature (hoewel)....
Cheap (met alle gevolgen) : Anson (of scale), Bburago, Guiloy, Majorette,
Golden oldie : UT
Dat is natuurlijk mijn mening en deze kan verschillen van andere leden op dit forum....Ik zit nu meer dan 10 jaar in de hobby en heb dus wel enige ervaring....
Er zijn ook nog andere merken, maar aangezien ik daar geen modellen van heb, kan ik daar geen oordeel over geven....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenHallo,
Het is vrij moeilijk op je vraag te antwoorden. Het antwoord is afhankelijk van verschillende zaken : welke schaal ? Specifieke interesse (straat, race, custom, F1...), budget.....
De meesten hier verzamelen 1:18 als ik mij niet vergis en dan is je budget wel belangrijk...
Dat is natuurlijk mijn mening en deze kan verschillen van andere leden op dit forum....Ik zit nu meer dan 10 jaar in de hobby en heb dus wel enige ervaring....
Er zijn ook nog andere merken, maar aangezien ik daar geen modellen van heb, kan ik daar geen oordeel over geven....
volledig meeeens
of stuur mail naar ons ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenHallo,
kben er ook volledig mee eens ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenWaar kopen ?
Locale winkels, Ebay (goed voor oudere modellen), Modelcarworld en Modelissimo (beide Duits)..en ev .een lokale 1:1 dealer....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door L'art Malmin Bekijk Berichtenhallo allemaal,
bedankt voor jullie reactie. Ik zou graag op schaal 1:43 verzamelen. Eerst ga ik beginnen met een OPC-collectie (die koop ik bij de opel-dealer zelf), en dan een land rover-collectie met alle modellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenDit laat ik dan maar over aan de 1:43 kenners op dit forum.....maar 1:43 : bodemloos gat ---> ook voor je spaarrekening vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenWaar kopen ?
Locale winkels, Ebay (goed voor oudere modellen), Modelcarworld en Modelissimo (beide Duits)..en ev .een lokale 1:1 dealer....
Comment
Comment