Zeer mooie aanwinsten weer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenAllemaal mooie aanwinsten
@TTN: mist die GT2 nu niet de 2 op de achterklep?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDie is nooit uitgekomen als GT2 hé. Iedereen noemt hem zo, maar het blijft een Porsche GT
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDie is nooit uitgekomen als GT2 hé. Iedereen noemt hem zo, maar het blijft een Porsche GT
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichteno zo fout tette
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Oké kenners, een vraagje!
Wat is de officiële benaming van deze wagen. Is het een GT of GT2?
En meer info is ook altijd welkom
Oorspronkelijk geplaatst door Revel
Je hebt de GT2 én GT
De GT was het speciale homologatie model voor de 993 GT, racewagen gebaseerd op de GT2. Deze GT leunde zéér dicht aan bij de racewagen en er zijn er 25 van gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten@TTN vanaf de Porsche 996 is men begonnen met een cijfer achter de gt te zetten. Vanaf 1996 is ook de eerste GT1 op de markt gekomen.
Frank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenahzo. Dat wist ik niet. Merci voor de info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenIk heb ook al een PM gekregen Golf V GTI, daarom dat ik het in het porsche topic had gevraagd hoe het nu juist zat....
Oké kenners, een vraagje!
Wat is de officiële benaming van deze wagen. Is het een GT of GT2?
En meer info is ook altijd welkom
Dus ik veronderstel dat het dus toch een GT2 is (zoals op de doos staat), met gewoon overal aanwijzingen naar GT (interieur, spoiler) , want ik zie nergens op de auto GT2 staan
Hier die van mij.
Comment
Comment