iedereen PRACHTIGE aanwinsten!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
De witte straatversie van UT !
Zal wel een pák geld gekost hebben, maar hij is het waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
De witte straatversie van UT !
Zal wel een pák geld gekost hebben, maar hij is het waard.
Jurgen mooie aanwinsten
Ik heb de Alitalia versie van de Fiat Abarth maar deze mag er ook wezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenjammer genoeg ontbrak er een zijspiegeltje van de GT3 .. ik heb nu een mailtje gestuurd naar modelissimo, hopelijk laten ze iets van hen horen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenwanneer komt er bij u nog iets nieuws bij?
Er komt gewoon teveel uit dat ik graag wil, en op jaarbasis kan ik er misschien een 6-tal kopen, en dan raak je gefrustreerd.
Komt daarbij dat ik niet veel tijd/goesting heb om het te onderhouden.
't Is ook niet echt nodig, de meesten staan in stofvrije kasten, maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenNiet voorlopig, ik heb besloten om het tijdelijk stil te leggen.
Er komt gewoon teveel uit dat ik graag wil, en op jaarbasis kan ik er misschien een 6-tal kopen, en dan raak je gefrustreerd.
Komt daarbij dat ik niet veel tijd/goesting heb om het te onderhouden.
't Is ook niet echt nodig, de meesten staan in stofvrije kasten, maar toch.
Hoe vaak ik dat het afgelopen jaar gezegd heb (mits andere maanden te gebruiken in dat zinnetje) en verbroken heb is eigenlijk schandalig... Nuja, als er iets wat me interesseert op de 2de hands markt komt dan moet ik dat hebben hé....
In maart begonnen en normaal gezien zou ik voor het jaar uit is 22 modellen in mijn vitrinekast hebben staan . Ik moet echt stoppen
Ik heb dan ook diep respect voor u
Comment
Comment