Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iedereen PRACHTIGE aanwinsten!!!

Comment

• En hier is de race versie van de GT2
      Last edited by ; 16/12/2008, 15:55.

Comment

• De witte straatversie van UT !
        Zal wel een pák geld gekost hebben, maar hij is het waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten

De witte straatversie van UT !
          wanneer komt er bij u nog iets nieuws bij?

Comment

• amaai frank wat een aanwinst

Comment

• Hier ook de kerstupdate.
              De pakjes waren me gunstig gezind .
              Als eerste de abarth heel lang naar uitgekeken en em mag er wezen zulle.
              Knap afgewerkt van kyosho.
              En als 2de de lancer, na de plain body het rallymonster .

Comment

• Comment

• Comment

• Mooie aanwinsten

Comment

• alweer knappe update Jurgen!!!

Comment

De witte straatversie van UT !
                        @Oreca deze heb ik allang hoor heb hem toen ong 55 € betaald

Jurgen mooie aanwinsten
                        Ik heb de Alitalia versie van de Fiat Abarth maar deze mag er ook wezen
                        Last edited by ; 26/12/2007, 17:12.

Comment

• alweer 2 stuks bij de RS-verzameling

jammer genoeg ontbrak er een zijspiegeltje van de GT3 .. ik heb nu een mailtje gestuurd naar modelissimo, hopelijk laten ze iets van hen horen.
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Hoe lang heb je moeten wachten op uw pakje Alexander?

wel mooie aanwinsten

Comment

• vandaag nog een gele 500 op 1/87e gekocht van Solido.

De 3 andere kleuren zijn besteld. Nu heb ik ze in alle groottes. 1/1 nog een 2tal maandjes wachten

Antwerpen is't Stad
                              en al de rest is parking!!

Comment

• schatig zo'n kleine fiatjes

Comment

• Sjiek!

Comment

• zijn voor de rest van de collectie. Heb er nu een 4tal ofzo van de nieuwe 500

deze wil ik ook zeker nog hebben.

Antwerpen is't Stad
                                    en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      jammer genoeg ontbrak er een zijspiegeltje van de GT3 .. ik heb nu een mailtje gestuurd naar modelissimo, hopelijk laten ze iets van hen horen.
                                      Dat mag geen probleem zijn bij modelissimo, ze gaan je wel geen onderdeel opsturen vrees ik . Ikzelf heb het ook al voor gehad bij hen en ik heb het model moeten terug sturen en ze hebben mij een nieuw model terug gestuurd. De verzendingskosten hadden we gedeeld omdat ik het zo had voorgesteld toen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                        wanneer komt er bij u nog iets nieuws bij?
                                        Niet voorlopig, ik heb besloten om het tijdelijk stil te leggen.
                                        Er komt gewoon teveel uit dat ik graag wil, en op jaarbasis kan ik er misschien een 6-tal kopen, en dan raak je gefrustreerd.
                                        Komt daarbij dat ik niet veel tijd/goesting heb om het te onderhouden.
                                        't Is ook niet echt nodig, de meesten staan in stofvrije kasten, maar toch.

Comment

Niet voorlopig, ik heb besloten om het tijdelijk stil te leggen.
                                          Er komt gewoon teveel uit dat ik graag wil, en op jaarbasis kan ik er misschien een 6-tal kopen, en dan raak je gefrustreerd.
                                          Komt daarbij dat ik niet veel tijd/goesting heb om het te onderhouden.
                                          't Is ook niet echt nodig, de meesten staan in stofvrije kasten, maar toch.
                                          ik begrijp dat. Ik ga er nog 3 kopen en dan stop ik ermee tot Juli
                                          Hoe vaak ik dat het afgelopen jaar gezegd heb (mits andere maanden te gebruiken in dat zinnetje) en verbroken heb is eigenlijk schandalig... Nuja, als er iets wat me interesseert op de 2de hands markt komt dan moet ik dat hebben hé....

In maart begonnen en normaal gezien zou ik voor het jaar uit is 22 modellen in mijn vitrinekast hebben staan . Ik moet echt stoppen

Ik heb dan ook diep respect voor u

Comment

Working...
                                          X