Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik begrijp dat. Ik ga er nog 3 kopen en dan stop ik ermee tot Juli
Hoe vaak ik dat het afgelopen jaar gezegd heb (mits andere maanden te gebruiken in dat zinnetje) en verbroken heb is eigenlijk schandalig... Nuja, als er iets wat me interesseert op de 2de hands markt komt dan moet ik dat hebben hé....
In maart begonnen en normaal gezien zou ik voor het jaar uit is 22 modellen in mijn vitrinekast hebben staan . Ik moet echt stoppen
Ik heb dan ook diep respect voor u
Dat zei ik eind vorig jaar ook dat ik in 2007 mij ging beperken tot enkele modelletjes om zo wat geld uit te sparen. Maar kijk, we zijn nu eind 2007 en er zijn dit jaar toch wel weer een 40-tal modelletjes bijgekomen
Dat zei ik eind vorig jaar ook dat ik in 2007 mij ging beperken tot enkele modelletjes om zo wat geld uit te sparen. Maar kijk, we zijn nu eind 2007 en er zijn dit jaar toch wel weer een 40-tal modelletjes bijgekomen
ik was beter begonnen met 1/43!
Hoewel ja....daar zijn er eigenlijk een pak meer van
ga ik ook niet doen ze. Nu heb ik wel iets dat me tegenhoud: mijn vitrinekast is bijna vol . In totaal kunnen er 25 modellen in dus nog 2 te gaan. Volgende aankoop zijn nieuwe glazen platen laten maken
Hier ook, binnen een week of 2 wordt de plafond hier thuis op de slaapkamers gelegd. Hell! Waar moet ik met al die auto's heen ??
Wanneer dit gebeurd is, laat ik rekken maken die tegen de wand komen om mijn modellen op te plaatsen, want momenteel heb ik niets, maar dan ook niets van plaats meer.
Hier ook, binnen een week of 2 wordt de plafond hier thuis op de slaapkamers gelegd. Hell! Waar moet ik met al die auto's heen ??
Wanneer dit gebeurd is, laat ik rekken maken die tegen de wand komen om mijn modellen op te plaatsen, want momenteel heb ik niets, maar dan ook niets van plaats meer.
Hier trouwens mijn laatste aanwinst
Mooi!
De laatste tijd heb je toch al redelijk wat Bentleys bijeengeraapt hé?
Overzichtfoto's zijn altijd wijs... laat ze maar komen!
Lol, bij mij is er in 2007 één bijgekomen, nl de Rudolph Viper.
Misschien dat ik de Vipers van Aa nog koop, maar voor de rest echt non-actief.
Comment