Oorspronkelijk geplaatst door TTN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDat zei ik eind vorig jaar ook dat ik in 2007 mij ging beperken tot enkele modelletjes om zo wat geld uit te sparen. Maar kijk, we zijn nu eind 2007 en er zijn dit jaar toch wel weer een 40-tal modelletjes bijgekomen
Hoewel ja....daar zijn er eigenlijk een pak meer van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik was beter begonnen met 1/43!
Hoewel ja....daar zijn er eigenlijk een pak meer van
Ge weet van geen ophouden1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenNiet ... ik zeg NIET doen!!!!!!
Ge weet van geen ophouden
Comment
-
Hier ook, binnen een week of 2 wordt de plafond hier thuis op de slaapkamers gelegd. Hell! Waar moet ik met al die auto's heen ??
Wanneer dit gebeurd is, laat ik rekken maken die tegen de wand komen om mijn modellen op te plaatsen, want momenteel heb ik niets, maar dan ook niets van plaats meer.
Hier trouwens mijn laatste aanwinst
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenHier ook, binnen een week of 2 wordt de plafond hier thuis op de slaapkamers gelegd. Hell! Waar moet ik met al die auto's heen ??
Wanneer dit gebeurd is, laat ik rekken maken die tegen de wand komen om mijn modellen op te plaatsen, want momenteel heb ik niets, maar dan ook niets van plaats meer.
Hier trouwens mijn laatste aanwinst
De laatste tijd heb je toch al redelijk wat Bentleys bijeengeraapt hé?
Overzichtfoto's zijn altijd wijs... laat ze maar komen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenMooi!
Overzichtfoto's zijn altijd wijs... laat ze maar komen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenMooi!
Overzichtfoto's zijn altijd wijs... laat ze maar komen!Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenI agree!
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichtenvandaag de Lamborghini VT ontvangen weer een model voor mijn privé collectie
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDat zei ik eind vorig jaar ook dat ik in 2007 mij ging beperken tot enkele modelletjes om zo wat geld uit te sparen. Maar kijk, we zijn nu eind 2007 en er zijn dit jaar toch wel weer een 40-tal modelletjes bijgekomen
Misschien dat ik de Vipers van Aa nog koop, maar voor de rest echt non-actief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenLol, bij mij is er in 2007 één bijgekomen, nl de Rudolph Viper.
Misschien dat ik de Vipers van Aa nog koop, maar voor de rest echt non-actief.
Comment
Comment