Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een beetje late nieuwjaarsupdate, maar ben er niet minder gelukkig om.
Kreeg voor mijn nieuwjaar van het vrouwke een VITRINEKAST damn zeg en wat voor een.
Het geeft me wat bouwwerk gekost maar ze mag er wezen hoor, serieus grote kast.
Daar gaan er wat modellekes in kunnen super gelukkig ermee.
en intussen gaan we de eerste aanwinst van 2008 posten
De witte subaru 2003 versie, al een hele tijd naar op zoek .
Eindelijk gevonden en tegen een betaalbare prijs.
Snel wat fotokes genomen, heb hem intussen in de kast geplaatst.
inderdaad, ik heb bijna dezelfde (maar dan in het zwart) en die steekt eigenlijk al bijna vol. 6 modellekes geraken juist op zo'n schapje . Ik zie wel dat jij 6 glazen schapjes hebt.... kun je die schapjes misschien bijkopen ofzo? Want anders moet ik die gaan laten maken
Gisteren is mijn Maisto Diablo SE30 binnengekomen
Het is een speciale versie voor een Britse winkel, staat op een houten plankje met een streepje carbon, hetzelfde als wat in de echte wagen gebruikt is
inderdaad, ik heb bijna dezelfde (maar dan in het zwart) en die steekt eigenlijk al bijna vol. 6 modellekes geraken juist op zo'n schapje . Ik zie wel dat jij 6 glazen schapjes hebt.... kun je die schapjes misschien bijkopen ofzo? Want anders moet ik die gaan laten maken
edith: pakje ontvangen Vanmiddag foto's
Hehhe jah zulle vl krijgen zal wel lukken
Maar deze kast wordt enkel gebruikt voor straatmodellen, op zolder heb ik nog 3 kasten en stonden behoorlijk vol
Die schapjes kan je zeker bijbestellen, vanmij zaten ze er standaard bij
kast is wel 1m90 hoog en 90 breed
Comment