Die grijze stond op TOYFAIR(D) is prachtig moet ik zeggen maar zwarte zal iig ook héél mooi zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
En is hij al effectief te koop ook? Ik wil sowieso één van de eerste hebben in één van die twee kleuren.
Welk interieur zou de zwarte eigenlijk krijgen? Bruin leder, I suppose? Rood leder zou wel vet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenEn is hij al effectief te koop ook? Ik wil sowieso één van de eerste hebben in één van die twee kleuren.
Welk interieur zou de zwarte eigenlijk krijgen? Bruin leder, I suppose? Rood leder zou wel vet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichteninterieur is een donkere kleur (geen bordeaux)...leverbaar zal eens moeten navragen...
Jij verkoopt zelf schaalmodellen zeker? Laat anders eens de prijs weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenBordeaux zou ik no way moeten hebben ook.
Jij verkoopt zelf schaalmodellen zeker? Laat anders eens de prijs weten.
Comment
-
We een beetje onoverzichtelijk, die modellen op Kapaza.
Kan je iets laten weten als er een Kyosho E92 M3 (1/1 in het grijs en/of zwart binnenkomt?
Ik zou er in feite graag snel bij zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk Berichten1/18 Autoart Aston Martin DBR9 plainbody
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenDie staat ook op mijn verlanglijstje. Gekocht bij De Kimpe?
Comment
-
Mercedes-aanwinsten uit Duitslabn
Mijn reisje naar Duitsland bracht heel wat op!
ik kocht:
1/18 GL-klasse
1/18 R-klasse
1/18 C-klasse Break
1/18 de topper: een CLK-DTM AMG zilver Cabrio
1/43 R-klasse
1/43 S-klasse
1/43 ML 63 AMG in het zilver
1/43 E-klasse Break (face-lift)
dan 3 sprinter op 1/43 die men broer kocht
Comment
-
Heeft iemand deze teveel of weet iemand hem staan op 2dehans site's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDie Vipers zijn waanzinnig knap!
En zeer duur tegenwoordig, Fobie zal er wel van mee kunnen spreken.
Overigens, 'k heb de laatste pagina's doorlopen en het zijn weer prachtige aanwinsten iedereen !
Comment
Comment