nieuwe aanwinst de pas uitgekomen Lotus Exige van AutoArt...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenProficiat W3N, knap modelletje!
Eindelijk een mauritiusblauwe tss mijn collectie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichtenwaar kopen jullie die schaalmodellen? Zijn er modelbouwwinkels in regio leuven? zou graag een schaalmodel hebben van nieuwe auto
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten1:43 CLK DTM AMG street version by Kyosho (dealer edt.)
Wat een zalige set!!
Proficiat
Comment
-
Attention
Ik ben op zoek naar twee Mercedes schaalmodellen voor m'n vader zijn verjaardag, 'ie wilt al z'n ex-auto's in 1:43 terugvinden, bij voorkeur in de juiste kleur.
Ik zoek een 1:43 Mercedes 190 bij voorkeur in 't wit en een 1:43 Mercedes W124 300TD bij voorkeur in 't lichtblauw en facelift.
Waar te zoeken? Alle hulp is welkom!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAttention
Ik ben op zoek naar twee Mercedes schaalmodellen voor m'n vader zijn verjaardag, 'ie wilt al z'n ex-auto's in 1:43 terugvinden, bij voorkeur in de juiste kleur.
Ik zoek een 1:43 Mercedes 190 bij voorkeur in 't wit en een 1:43 Mercedes W124 300TD bij voorkeur in 't lichtblauw en facelift.
Waar te zoeken? Alle hulp is welkom!
Ebay voor tweedehands.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten1:43 CLK DTM AMG street version by Kyosho (dealer edt.)
Comment
Comment