Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwste aanwinst
    De "possum" Bourne subaru. Deze subura is nooit uitgebracht in Europa, net zoals de lovell versie.
    Het is een zeldzaamke, ben er heel trots op, heeft een heel verre reis gemaakt, perfect ingepkat super service van de verkoper.

Comment

• knappe scooby jurgen

Comment

• Héél knap model Jurgen en zeldzaam!!!!!!!!!!!!!
        @Jochen:superaanwinsten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichten
          @sameexit
          serieuze update
          Waar heb je die corolla nog gevonden, ik heb er slechts nog 2 tekort, de nr 5 en de nr4
          safari versie
          via ebay gekocht

Comment

• @Jurgen mooie aanwinst en inderdaad zeer zeldzaam

iedereen mooie aanwinsten.

Comment

• hoeveel kost een 1:18 model tegenwoordig? zou graag een verzameling beginnen...

ik heb enkel wat modellen die men jeugd overleefd hebben (al dan niet met afgebroken zijspiegels)
              ferrari f50 (geel)
              ford f50 (d blauw)
              viper rt/10 (geel)
              mercedes slk (grijs)
              een racy mercedes van de jaren '90 (teamkleuren)
              ferrari gto (rood)
              mercedes sl (d. blauw)
              jaguar x-type (beige)

dat zijn ze... denk ik kzou ze eens uit de kelder moeten halen

Comment

• Mmmmmmmm ik heb hier ook iets ,

Fort T en Jeep Willy
                Last edited by TheStraffe; 19/09/2008, 11:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  hoeveel kost een 1:18 model tegenwoordig? zou graag een verzameling beginnen...
                  De meeste kosten 30 tot 80 €, afhankelijk van de kwaliteit van de modellen.

Kijk anders eens op www.modelissimo.de. Daar heb je best wel een ruime keuze tegen aanvaardbare prijzen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten

Kijk anders eens op www.modelissimo.de. Daar heb je best wel een ruime keuze tegen aanvaardbare prijzen.
                    Of hier: http://www.miniaturendekimpe.be/nl/index.php

Comment

• Wow mooie aanwinsten Cedrick!
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                        danku lieverds morgen als ik tijd heb, eens grondig bekijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          danku lieverds morgen als ik tijd heb, eens grondig bekijken
                          Laat maar weten welke modellen je interesseren. Ik ben benieuwd.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Laat maar weten welke modellen je interesseren. Ik ben benieuwd.
                            1ste site, snelle selectie:
                            • Minichamps straatauto´s Mercedes R-Class 2005 zwartmetallic schaal 1:18 special edition van Mercedes
                            • Maisto straatauto´s Mercedes SLR McLaren 2003 zwart-metallic schaal 1:18
                            • Kyosho straatauto´s Mercedes CLK DTM AMG Cabrio zilver schaal 1:18 special edition van Mercedes
                            • Hot Works Racing straatauto´s Mercedes SLK 55 AMG Brabus zwart schaal 1:18 met Tuning-Set
                            • Auto Art straatauto´s Mercedes CL Coupe 2006 zwart-metallic schaal 1:18 special edition van Mercedes
                            • Auto Art straatauto´s Mercedes C-Class W204 Avantgarde 2007 zilver schaal 1:18 special edition van Mercedes
                            • Auto Art straatauto´s Mercedes 600 Pullman zwart schaal 1:18 special edition van Mercedes
                            • Auto Art straatauto´s Mercedes 220D/8 sedan cremewit schaal 1:18
                            • Norev straatauto´s Opel Manta GT/E 1975 groen/zwart schaal 1:18
                            • Norev straatauto´s Opel Tigra Twin Top zwart schaal 1:18
                            • Welly straatauto´s Opel Astra GTC 2005 blauwmetallic schaal 1:18
                            • Kyosho straatauto´s BMW 5 series sedan 2006 zwart schaal 1:18
                            • Kyosho straatauto´s BMW 6er Serie Coupe 2003 zwart schaal 1:18 special edition van BMW
                            • Kyosho straatauto´s Audi A8 4,2 TDI zwart schaal 1:18
                            • Auto Art straatauto´s Audi Ur-Quattro 1988 roodmetallic schaal 1:18
                            • Kyosho straatauto´s Audi R8 grijsmetallic/zilver schaal 1:18 special edition van Audi
                            • Welly straatauto´s Audi A4 Cabrio 2003 blauwmetallic schaal 1:18
                            • Auto Art straatauto´s BMW 635 CSI Rauschenberg ART CAR schaal 1:18 special edition van BMW
                            • Kyosho straatauto´s BMW 760 LI V12 2006 blauwmetallic schaal 1:18
                            • Kyosho straatauto´s BMW M3 E92 Coupe 2007 rood/carbon schaal 1:18 special edition van BMW
                            • Kyosho straatauto´s BMW M6 Cabrio met extra Hardtop zwartmetallic schaal 1:18 special edition van BMW
                            • Kyosho straatauto´s BMW X5 E70 4,8i 2007 donkerblauw-metallic schaal 1:18
                            • Hot Wheels Elite straatauto´s Ferrari 430 Scuderia 60 jaar Ferrari flat-rood schaal 1:18
                            • Hot Wheels Elite straatauto´s Ferrari 575 GTZ Zagato zwart schaal 1:18
                            • Hot Wheels Elite straatauto´s Ferrari F50 rood schaal 1:18
                            • Hot Wheels Elite straatauto´s Ferrari FXX rood/wit schaal 1:18
                            • Hot Wheels Elite straatauto´s Ferrari Superamerica rood schaal 1:18
                            • Hot Wheels straatauto´s Ferrari 612 Scaglietti 2004 rood schaal 1:18
                            • Hot Wheels straatauto´s Ferrari F40 1989 rood schaal 1:18
                            • Auto Art straatauto´s Lamborghini Murcielago Roadster grijsmetallic schaal 1:18
                            • Kyosho straatauto´s Lamborghini Jota SVR rood schaal 1:18 met zwarte rear wing
                            • Auto Art straatauto´s Porsche 911 GT3 RS zwart/oranje schaal 1:18 special edition van Porsche
                            • Auto Art straatauto´s Porsche 911 GT3 RSR Plain Body Version 2005 zwart schaal 1:18
                            • Maisto straatauto´s Porsche Carrera GT 2003 zwart schaal 1:18
                            • Norev straatauto´s Porsche 911 (997) Targa 2006 bronze schaal 1:18 special edition van Porsche
                            • Norev straatauto´s Porsche 911 (997) Turbo 2006 grijsmetallic schaal 1:18 special edition van Porsche
                            • Norev straatauto´s Porsche Cayenne Turbo Facelift zwart schaal 1:18 special edition van Porsche
                            • Ertl straatauto´s Range Rover donkerblauw schaal 1:18
                            • Minichamps straatauto´s Bentley Continental Flying Spur 2005 wit schaal 1:18

totaalprijs: 2.674,15€ en dan heb ik nog maar snel snel rondgezien

2de site, snelle selectie:
                            daar begin ik momenteel niet aan de foto's moet ge daar steeds apart openklikken

als ge wilt kan ik van alle bovenstaande modellen, een fotoke ook posten, maar ge zult ze wel kennen hé
                            Last edited by ; 16/04/2008, 17:48.

Comment

• En je hebt jezelf wss nog ingehouden ook?

Ik zou het houden bij één soort wagens. Of voornamelijk toch. Bij zijn dat zwarte M's.
                              Ik heb uiteraard nog wel wat andere modellen ook.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

En je hebt jezelf wss nog ingehouden ook?

Ik zou het houden bij één soort wagens. Of voornamelijk toch. Bij zijn dat zwarte M's.
                                Ik heb uiteraard nog wel wat andere modellen ook.
                                ik heb me idd nog ingehouden, en met opel kan ik geen vitrine vullen... of ik moest goe zoeken, maja 1:18 en opel, dat wringt een beetje

Comment

• Check ook eens

Model Car World ist ihr Shop für die faszinierende Welt der Modellautos in jedem Maßstab. Bei uns finden Sie tausende Modelle ständig ab Lager verfügbar!
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                    Check ook eens

www.modelcarworld.de
                                    gij zwanst zeker? der staan der nog meer op maar ik ga die site eens checken als ik tijd heb

edit: ik heb eens snel bij die tuning cars gekeken, en die zien er al niet slecht uit alleen weinig 1:18
                                    Last edited by ; 16/04/2008, 17:57.

Comment

• Ik heb de C63 AMG in 1:43 in AMG dealer verpakking Zal binnekort eens een foto maken..samen met de witte C-klasse Avantgarde
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichten
                                        komen binnenkort in mijn vitrine:
                                        Kyosho 1/18 Lancia 037 night

AutoArt 1/18 Mercedes 190E EVO2

vanzodra modellen binnen zijn komen de echte foto's

hoeveel heb je die benz betaald ?

heb ook nog zoeentje staan, mint boxed ... moest iemand interesse hebben
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          hoeveel heb je die benz betaald ?

heb ook nog zoeentje staan, mint boxed ... moest iemand interesse hebben
                                          66$(41euro) en incl.verzending van canada > 67euro

Comment

Working...
                                          X