Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichtenom van te smullen hé dat hoge MB-gehalte !
die C 63 AMG moet hier ook nog eens komen!
Is er eigenlijk ook een DTM versie in 1:18?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
ik heb deze gekocht.
Niet van op ebay waar je ze nu met bosjes vind.
maar uit de gazettenwinkel, voor 4.95.
op ebay proberen ze ze nu te verkopen voor soms tot 20€ en meer.
ik ga ze niet allemaal nemen vermoed ik. maar toch wel een paar. (zoals de esprit turbo nog)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenwelke schaal zijn die karrekes? en zijn ze mooi gedetailleerd?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenDie moet ik ook hebben. Dan is mijn C-collectie compleet. Ik heb een avantgarde berline en een elegance combi.
Is er eigenlijk ook een DTM versie in 1:18?
via de¨'spielwarenmesse' van februari
Comment
-
he
ik ben hier nieuw en zou graag ook mijn nieuwste aanwinst hier willen plaatsen
heb hem wel niet zelf getuned heb hem van iemand zo gekocht de persoon van wie ik dit parcht stuk heb gekocht zal hem wel direkt herkennen
deze persoon is wel een top tuner van 1/18 auto's
het een een bmw 330i met 19 duims bbs velgen met alu rand en xenon led verlichting
hier is mijn pracht beest
greeetzzzzz executioner
Comment
-
hallo, knappe e90. ik denk dat hij van de hand van jochen gt is.
veel succes met het verzamelen je hebt al een goede aanwinst gedaan, sommige zijn zo niet voor het ombouwen maar je moet doen wat je zelf wilt.
ik kies voor de middenweg, gedeeltelijk getunde modellen en gedeeltelijk originele.
groeten bart
Comment
Comment