Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door exit Bekijk Berichten
    2 broerkes ja (= totaal veel autookes)

Wel leuk

Comment

• merci

Comment

• mooie lambo!

Comment

• Hier zijn de foto's van mijn nieuwste aanwinst

DSCI0215 [1024x768].JPG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Runn3r Bekijk Berichten
            Hier zijn de foto's van mijn nieuwste aanwinst

[ATTACH]51830[/ATTACH]
            nu weet ik al wat ik wil kopen van Lamborghini

Comment

• Hehe ik ben verzot op Lamborghini's
              ben ze langzaam allemaal aan het verzamelen, zit nu aan 16 lambo's

Comment

Hehe ik ben verzot op Lamborghini's
                ben ze langzaam allemaal aan het verzamelen, zit nu aan 16 lambo's
                ik nog geen ene, maar een goed rapport wil zeggen, kom maar Lamborghini's

Comment

• Hier zijn de andere 14 lambo's
                  DSCI0217 [1024x768].JPG

Comment

• eentje om te beginnen is al meer dan genoeg

Comment

• Aha, nog een Lambo-fan Ik zit ondertussen al aan 30 1/18's

Comment

• Zit momenteel aan 50 , zaterdag de Reventon's gaan halen en er zijn er nog 3 onderweg .
                        Heb nog prijs gevraagd voor 3 andere modellekes

Comment

ik ben nieuw hier en kom mijne autokes eens tonen op deze site

mijn nieuwe aanwinsten vandaag zijn de

Lamborghini Concept 1/18
                          Lamborghini Gallardo Superleggera

wie de rest van mijn auto's wil zien kan terecht op
                          http://www.samexit.be/guy/

Klein foutje op uw site, gallardo is met dubbele L

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                            Bestaat er eigelijk een Mercedes CLS 63 AMG in 1:18?
                            Bijna alle auto's bestaan in schaalmodel, je moet maar eens goed zoeken, of er een is tegen de prijs die jij zoekt is een andere vraag. Maar wie zoekt die vindt.

Comment

• fak gasten er moet toch veel geld in jullie modellen kruipen als ik da hier zo lees, en waar etaleert ge die dan allemaal? jullie hebben een kamer omgebouwd tot modelkamer ofwa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                Klein foutje op uw site, gallardo is met dubbele L
                                hmm, moet ik eens aanpassen (ik maak/onderhoud de site(s) van mij en broers)

@ TCT
                                er is een topic over toon uw verzameling (of andere titel) en daar staan foto's van rekken, kasten, .... van hoe ze tentoongesteld staan.
                                persoonlijk probeer ik ze allemaal uit te stellen op paar rekken en geinproviseerde kasten
                                maar met momenteel zo'n 204 modellen wordt dat wel wat krap .. hoewel ik er nog wel zo'n 30 tal kwijt raak ....
                                en geld ... tja, hangt er vanaf welke fabrikant ge neemt:
                                Bburago/Maisto(10 - 30€/st) OF Autoart/Kyosho (35 - +120€/st) OF BBR/GMP ....(100€+/st ....) en welke schalen (1/8x - 1/64 - 1/43 - 1/24 - 1/18 - 1/12 - 1/6)
                                en de schalen bepalen dan ook de plaats die nodig is, hier alle 204 op schaal 1/18, 1 op 1/12 en boel kleine (1/64 enzo) en dan paar 1/24
                                als ook waar ge ze koopt: Belgie, Europa, .... hier al wagens van Puerto Rice, australie, Canada, USA, Singapore, Korea, ... dan moet ge lettten op de prijs + verzending en op eventuele BTW die erbij komt
                                Last edited by ; 05/06/2008, 13:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                  fak gasten er moet toch veel geld in jullie modellen kruipen als ik da hier zo lees, en waar etaleert ge die dan allemaal? jullie hebben een kamer omgebouwd tot modelkamer ofwa?

gwn kasten of legingen maken voor die 1/18s op zetten

Comment

• Deze heb ik vandaag nog aangekregen .
                                    Lamborghini Diablo JGT-1 is 1/43
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Net deze nog gekocht
                                      Urraco Bob .

Bob Wallace was de eerste testrijder van Lamborghini en wou heel graag racen met Lamborghini.
                                      Ferruccio wou niets van racen weten , hij bouwde grand turismo's voor de weg , maar Bob mocht doen wat hij wou en ergens in een hoekje van de fabriek werd deze gebouwd .

Last edited by ; 05/06/2008, 22:45.

Comment

• Zalig!
                                        Zeker foto's posten als hij er is!
                                        Knappe uitleg trouwens

Comment

Hier zijn de andere 14 lambo's
                                          [ATTACH]51831[/ATTACH]
                                          Die rode Diablo, van welke fabrikant is die?
                                          ----------------------------------------------------------------------------------
                                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                          Pictures here: BMW 7 Series
                                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                          It might need half a starsystem to turn around,
                                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Working...
                                          X