Die GTO is echt knap
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenDamn, das echt wel knap
Als ik later werk, verzamel ik ook 1/43s, nu kan ik men geld voor andere dingen gebruiken.
Zo'n op vraag gebouwde, damn Dat laat ik ooit ook nog eens maken. Kost veel zeker?
ongelooflijk hé
natuurlijk hoe meer detail hoe duurder, normaal.
maar porsches waren 200€ voor het bouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenHet bouwen van sommige kost me minder dan een 1/18 BBR Enzo of éénder welke Exoto
ongelooflijk hé
Dat valt eigenlijk nog serieus goed mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenDat valt eigenlijk nog serieus goed mee.
geen andere diecast kan eraan tippen denk ik, zie maar naar de bodemprijzen op ebay van vele diecast 1/43 en 1/18
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenHet bouwen van sommige kost me minder dan een 1/18 BBR Enzo of éénder welke Exoto
ongelooflijk hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDat is echt wel niet zo heel veel, heeft die kerel een website?
Ja, en vooral gigantisch lange wachttijden
Wacht al een jaar nu op een serie van een aantal stuks ferrari Lusso's ( steve mcqueen's car )
en mijn laatste ruf is intussen ook al 8 mnd weg om te bouwen ( zou in eindfase zijn van montage )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenJa, en vooral gigantisch lange wachttijden
Wacht al een jaar nu op een serie van een aantal stuks ferrari Lusso's ( steve mcqueen's car )
en mijn laatste ruf is intussen ook al 8 mnd weg om te bouwen ( zou in eindfase zijn van montage )
Zoals een echte wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenMR Models Reventon, 1/18:
The box...
Inside:
Details:
ten eerste knappe lamboghini maar ik heb een vraagje waar heb je die gekocht en wat is het prijs kaartje van die lamborghini als ik dit mag weten zou er ook zo wel een wille kopen maar eerst zou ik willen weten wat hij kost
thanks executioner
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door executioner Bekijk Berichtenhe scoobysimon
ten eerste knappe lamboghini maar ik heb een vraagje waar heb je die gekocht en wat is het prijs kaartje van die lamborghini als ik dit mag weten zou er ook zo wel een wille kopen maar eerst zou ik willen weten wat hij kost
thanks executioner
Is één van de grootste US MR-looksmart verdelers ( en medeeigenaar ), verzorgde verzending binnen de 5 dagen aan huis ( USPS EMS )
Comment
Comment