Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Damn, das echt wel knap
Als ik later werk, verzamel ik ook 1/43s, nu kan ik men geld voor andere dingen gebruiken.
Zo'n op vraag gebouwde, damn Dat laat ik ooit ook nog eens maken. Kost veel zeker?
Damn, das echt wel knap
Als ik later werk, verzamel ik ook 1/43s, nu kan ik men geld voor andere dingen gebruiken.
Zo'n op vraag gebouwde, damn Dat laat ik ooit ook nog eens maken. Kost veel zeker?
Het bouwen van sommige kost me minder dan een 1/18 BBR Enzo of éénder welke Exoto
ten eerste knappe lamboghini maar ik heb een vraagje waar heb je die gekocht en wat is het prijs kaartje van die lamborghini als ik dit mag weten zou er ook zo wel een wille kopen maar eerst zou ik willen weten wat hij kost
ten eerste knappe lamboghini maar ik heb een vraagje waar heb je die gekocht en wat is het prijs kaartje van die lamborghini als ik dit mag weten zou er ook zo wel een wille kopen maar eerst zou ik willen weten wat hij kost
thanks executioner
Heb een bron in de states die ze verkoopt aan 320euro + 35US$ shipping.
Is één van de grootste US MR-looksmart verdelers ( en medeeigenaar ), verzorgde verzending binnen de 5 dagen aan huis ( USPS EMS )
Comment