Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door m3_e92 Bekijk Berichtenkost bij curbstone maar 279 eur +15eur verzending
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichtenidd een superprijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schaalmodellen Bekijk Berichtenbij schaalmodellen.be 279euro 6euro verzending....
6 euro verzending is goe maar wie wil er nu een 1/18 kopen voor zo een hog prijs
je hebt merken in 1/18 die mooie afgewerkt zijn en veel goedkoper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runn3r Bekijk Berichten6 euro verzending is goe maar wie wil er nu een 1/18 kopen voor zo een hog prijs
Het gaat niet over eender welke 1/18 , van de Reventon is er geen ander merk dat zo een afwerking en detail biedt . Mondo Motors Reventon is leuk maar missen details . Bburago Reventon zullen we maar over zwijgen .
Als ik moet kiezen tussen een Looksmart of een MR dan kies ik meestal de looksmart omdat die kwaliteit goed genoeg is voor het prijsverschil met MR .
Ben er gisteren 2 gaan halen , 1tje om binnen een paar maanden terug te verkopen om de prijs wat te drukken van degene die ik houd , maar ben toch al aan het twijfelen of ik hem ooit verkoop .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichtenknappe update die lambo
maar idd geen goedkope prijs
knap rallygeweld jochen compleet mijn ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten320€ gaat toch nog voor die auto, in Aalst zijn ze soms vele duurder1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenModelbouw zijn nu eenmaal afzetters!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runn3r Bekijk Berichten6 euro verzending is goe maar wie wil er nu een 1/18 kopen voor zo een hog prijs
Heb er reeds 4 verkocht en heb er nog 3 in bestelling. Binnen +-14d krijg ik er nog 4 binnen, wat tevens van de laatste is die ze ter beschikking hebben.
BBR, Exoto en een pak andere merken zitten ook in dezelfde prijsklasse, trouwens deze Reventon is een gelimiteerde reeks van amper 500 stuks.
Wij hanteren betaalbare prijzen voor mooie schaalmodellen, en proberen een goede dienstverlening te geven aan onze klanten.
Momenteel hebben we (nog) geen winkel maar we hebben 2 afhaalpunten of sturen ze voor een scherpe prijs op. Daarnaast proberen we de klanten via email goed van dienst te zijn inzake vragen en dergelijke.
Comment
-
Dit is foto's van de lamborghini's Gallardo Superleggera en Concept S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenReventón van Mr is hier ook binnen
@ ScoobySimon: hoe krijg je hem uit de doos? Bij mij lukt het niet echt
@ your service (Team schaalmodellen.be)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarStyling.Net Bekijk BerichtenLinks en rechts klein plaatje aan de binnenkant van de doos stickerlosdoen en naar boven schuiven, dan pas kan de bodemplaat eruit.
@ your service (Team schaalmodellen.be)----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment