En deze MC12 krijgt de prijs voor de triestigste afwerking.Had ik dat geweten dan had ik me een gewone gekocht en geen Elite.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk BerichtenEn deze MC12 krijgt de prijs voor de triestigste afwerking.Had ik dat geweten dan had ik me een gewone gekocht en geen Elite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk koop u die linkse wel over
Comment
-
Comment
-
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenKleine nieuwe aanwinst
VW Golf V GTI W12 650 STUDIE 1/43 Wörthersee LIMITIERT
Iedereen mooie aanwinsten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenLaatste koopkes
Ik haat Minichamps, altijd maar modellen voorstellen en uitstellen, 't is om zot te worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenGoed bezig weeral, je zit al boven de 200 zeker.
Ik haat Minichamps, altijd maar modellen voorstellen en uitstellen, 't is om zot te worden.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenNieuwe aanwinst meegebracht van Le Mans
1/18 AutoArt Aston Martin GULF 2008 gelimiteerd op 2500 stuks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHeb hem ook vast gehad, maar 120 euro was me wat te veel voor een versie die zelfs nog niet klopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenIk heb hem 90 € betaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenKnap model!
De eerste keer dat ik zo ene zie eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichtenen van onze goeie vriend Jochen heb ik aln weekje een 1/18 Audi R8 binnen en binnen een paar weken een 1/18 BMW X6 !!! foto's zullen dan wel volgen!
Ah nu ben ik eens benieuwd! Hoe was het met de examens maatje?
Comment
Comment