Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fobie Bekijk Berichten
    dat denk ik niet,stijgen ja
    het zal toch ooit wel eens zakken

Comment

• Heb ook een oldie op de kop kunnen tikken.
      Persoonlijk vind ik dit een van de mooiste wagens, heel gelukkig dat we dit zeldzaam modelleke hebben kunnen strikken

Comment

• Héél schoon model!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Mooie Oldie Jurdup

Comment

• Knap model!

Comment

• 3 kleine aanwinsten

Jurgen mooie aanwinsten
              Last edited by ; 16/12/2008, 15:54.

Comment

• Mooie autokes GOLF V GTI

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• mooie aanwinsten!!

mag ik weten van waar jij uw modellen haalt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichten
                          mooie aanwinsten!!

mag ik weten van waar jij uw modellen haalt
                          ebay.de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                            ebay.de
                            al een bezoekse gedaan het onderstaan webadres, wij zijn gevestigd in izegem en Desselgem

Comment

al een bezoekse gedaan het onderstaan webadres, wij zijn gevestigd in izegem en Desselgem
                              Zojuist even gedaan

Reden dat ik bijna al mijn modellen in duitsland koop is het uitgebreide aanbod, en de prijs ligt er een stuk lager dan hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                Zojuist even gedaan

Reden dat ik bijna al mijn modellen in duitsland koop is het uitgebreide aanbod, en de prijs ligt er een stuk lager dan hier
                                ik geef je geen ongelijk,
                                gisteren even in modellen shop TIMMS geweest (oostende) kyosho tussen de 80 en 90euro een AA 116euro

Comment

ik geef je geen ongelijk,
                                  gisteren even in modellen shop TIMMS geweest (oostende) kyosho tussen de 80 en 90euro een AA 116euro
                                  Ik koop m'n Kyosho's gemiddeld rond de 50 euro

Comment

• (Cayenne) Reden dat ik bijna al mijn modellen in duitsland koop is het uitgebreide aanbod, en de prijs ligt er een stuk lager dan hier [/quote]

daar heb je gelijk in duitsland is veel goedkoper dan hier
                                    maar in onderlanden zijn ze soms nog goedkoper, alleen die verzending is wa duurder

Comment

• weet er iemand ergens waar je een mooi model kan kopen van een golf I ? liefst ene met grote achtelichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
                                        weet er iemand ergens waar je een mooi model kan kopen van een golf I ? liefst ene met grote achtelichten.
                                        MKI?

enkel kleine achterlichten...

Comment

• knap frank
                                          Die skoda moet hier ook in de collectie komen

Comment

Working...
                                          X