Oorspronkelijk geplaatst door fobie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichtenmooie aanwinsten!!
mag ik weten van waar jij uw modellen haalt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenebay.de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichtenal een bezoekse gedaan het onderstaan webadres, wij zijn gevestigd in izegem en Desselgem
Reden dat ik bijna al mijn modellen in duitsland koop is het uitgebreide aanbod, en de prijs ligt er een stuk lager dan hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenZojuist even gedaan
Reden dat ik bijna al mijn modellen in duitsland koop is het uitgebreide aanbod, en de prijs ligt er een stuk lager dan hier
gisteren even in modellen shop TIMMS geweest (oostende) kyosho tussen de 80 en 90euro een AA 116euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichtenik geef je geen ongelijk,
gisteren even in modellen shop TIMMS geweest (oostende) kyosho tussen de 80 en 90euro een AA 116euro
Comment
-
(Cayenne) Reden dat ik bijna al mijn modellen in duitsland koop is het uitgebreide aanbod, en de prijs ligt er een stuk lager dan hier [/quote]
daar heb je gelijk in duitsland is veel goedkoper dan hier
maar in onderlanden zijn ze soms nog goedkoper, alleen die verzending is wa duurder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenweet er iemand ergens waar je een mooi model kan kopen van een golf I ? liefst ene met grote achtelichten.
enkel kleine achterlichten...
Comment
Comment