Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Trust me, hier kan een CMC ( die ik als meest gedetailleerd op 1/18 beschouw ) niet tegenop ...

Comment

• Hier kan je een paar de conto's vinden ( merci bien patrick B. )

Prijzen tss 6 en 9K

Comment

• 6k voor zoiets

Comment

• Mocht je nog niet onder de indruk zijn post ik wat foto's van een aantal gebouwde kitjes van een kennis in japan ( Akihiro Kamimura ).

Comment

• En mij niet geloven he, dat het van dat ging zijn
            1982 BMW E28 528i
            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten

En mij niet geloven he, dat het van dat ging zijn

die krik bij die Alfa werkt verdorie beter dan mijn 1/1 exemplaar

Comment

• En het leder interieur van die eerste alfa is van betere kwaliteit als het 1/1 model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                  En het leder interieur van die eerste alfa is van betere kwaliteit als het 1/1 model
                  een close-up...van de motor en het interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                    Nieuwste aanwinsten, vandaag afgeleverd

Cedrick mooi serieke

Comment

• Ojé, weer zo'n discussie over de superieure schaal...
                      Zowel 1/43 en 1/18 zijn geweldige schalen, met beiden hun voor en nadelen.

Comment

• Ik zal maar zwijgen zeker?

Toch is het maar logisch dat een 1/18 model gedetailleerder is (je vind ze mss niet, maar met dezelfde materialen kan dat gewoon niet anders).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Ik zal maar zwijgen zeker?

Toch is het maar logisch dat een 1/18 model gedetailleerder is (je vind ze mss niet, maar met dezelfde materialen kan dat gewoon niet anders).

Mss best !!

Je zal me nooit horen horen dat 1/43 meer gedetailleerd is als 1/18 maar als mensen die nooit 1/43 verzamelen met belachelijke opmerkingen komen dan ... tja ...

Ik ben ook zoals 99% van de verzamelaars begonnen met 1/18 burago. En daar was ik heel tevreden mee, er was immers niets anders toen ( op de 1/24 burago na ).

Oh ja, ik verzamel intussen 20 jaar en heb op een bepaald moment + 1000 minichampsen gehad.

Intussen heb ik nog een kleine verzameling van zo'n 70 modellen. Allen supergedetailleerd, zowel op schaal 1/24, 1/20 als 1/43

Comment

• zwijg eens over da kwaliteit
                            elke schaal is mooie / iedere verzaamlde zijn schaal
                            elke schaal heeft zoals Oreca zegt zijn voor - en nadelen

BMWE46 mooie collectie al :-)
                            (better?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Runn3r Bekijk Berichten
                              zwijg eens over da kwaliteit
                              elke schaal is mooie / iedere verzaamlde zijn schaal
                              elke schaal heeft zoals Oreca zegt zijn voor - en nadelen

BMWE46 mooie coletie al :-)
                              Collectie wordt zo geschreven en niet coletie

Comment

• ik ben er 2 dagen niet nu, want ik ga naar de 24 hours of spa gaan zien xD
                                hopelijk ga lamborghini winnen :-)
                                Last edited by ; 02/08/2008, 01:29.

Comment

• 1/18 - 1/43 - 1/24 ... alles hangt af van de rpijs die ge er wilt aanhangen wat het detail zal zijn en elk merk ze zijn.

hangt er gewoon vanaf wat ge er wilt aan geven.
                                  logischerwijze zou een 1/18 gedtaileerder kunnen zijn omwille van het feit dat ze groter zijn en dus het detail makkelijker is aan te brengen maar dat kan even goed met 1/43 en kleiner als ge er het gerief voor hebt om het te doen en vooral de tijd er kunt/wilt insteken.

zelfs de 1/12 corvette die ik heb staan kan men nog veel meer afwerken naar eht origineel maar nadeel is dat die prijzen dan zo ver oplopen dat men ze niet verkocht krijgt en dan staan ze daar met hun modellen.
                                  serieproductie is minder detail dan met de handgemaakt (en veel tijd ingestoken)

zal straks nog eens wat updates posten.

Comment

• voila mannen we zijn ook terug

Na de geboorte van onze kleine spruit zal ik proberen de schade wat in te lopen
                                    als de kleine Matthew mij efkes bezig laat zijn lol

Intussen zijn er al een pak prachtige aanwinsten gepasseerd
                                    buiten de discussie van 1/43 naar 1/18 lol
                                    Jah is nie simpel ik heb nu ook beide schalen en jah is een beetje een keuze dat je moet maken
                                    De 1/43 modellen die ik heb zijn niet zo super in detail als hetgeen BME46post zulle
                                    Maar jah ik ben al tevreden met de livery's

Is een beetje persoonlijke keuze hé

Comment

• Voila gaan de schade wat proberen in te halen lol

Een nieuwe aanwinst opnieuw subaru materiaal
                                      De nr 6 van sohlberg, super content dat ik deze heb kunnen strikken
                                      Na de nr 5 (burns) zijn broerke dus nu de nr 6

foto met zijn broerke

Comment

• Mooie Scooby!

En proficiat met de kleine spruit!
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Jurgen proficiat met je zoontje

Mooie aanwinsten

Comment

Working...