Oorspronkelijk geplaatst door GTX
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtendie op de dijk in knokke is verschrikkelijk duur, wij waren in een appartement daar boven op vakantie, niet normaal, ergens anders kost zo ene 50 en daar 80
dan moet je zeker bij COLLECTA gaan kijken
collecta heb je bij: waaslandshopping center, wijnegem en maasmechelen shopping(denk ik)
die zijn verschrikkelijk duur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtendan moet je zeker bij COLLECTA gaan kijken
collecta heb je bij: waaslandshopping center, wijnegem en maasmechelen shopping(denk ik)
die zijn verschrikkelijk duur
Ik heb het toch niet gezien
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenZot! Maar had jij er niet al een paar in die kleur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenMaasmechelen heeft dat toch niet?
Ik heb het toch niet gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenWat?
Dat was een serieuze vraag zunne
In Blankenberge is er namelijk een grote modelautowinkel
graag het adres via pm als je kan.
( Blankenberge vind ik maar een flauwe badplaats, daarmee )
grtz
Comment
-
Ben pas begonnen met verzamelen, maar kheb al 3 schoontjes op de kop getikt:
Alle 3 1/18:
Kyosho Fiat 131 Abarth - Rally Portugal 1978 - Röhrl/Geistdörfer
AutoArt Audi Quattro - Rally Monte Carlo 1984 - Röhrl/Geistdörfer
AutoArt BMW M 635 CSI
Comment
-
Knappe aanwinsten Rub1nho!
Vandaag dus de BBR Maserati Mc12 (Zhuhai 2004) ontvangen (Supersnelle en goede service,waarvoor dank fobie! ). Mijn eerste BBR en mijn duurste schaalmodel. Ik had in het begin wel bedenkingen bij de prijs van BBR modellen, ook omdat deze een sealed versie is. Die bedenkingen zijn nu helemaal weg, je vergeet de prijs wanneer je de doos opent en het model met zijn verbluffende details kan bekijken!
Een paar crappy pics, binnenkort volgen er nog wel wat van de hele Mc12 collectie!
Veelbelovend etiket op de doos!
Na wat uitpakwerk (slipcase en bovenste deel van de doos)
Na nog meer uitpakwerk (al de "mouchkes" die je op de vorige foto kan zien) en montage van de vleugel:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten@Tom: verdikkeme, sjieke MC12!
Ben benieuwd naar betere foto's!
PS: binnen 20 jaar een echte MC12?
Héhé, je weet toch dat de meeste dromen bedrog zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtenmet een BBR kan je geen miskoop doen, knappe MC12
ik wacht op mij F430 van BBR(donkerrood met donkere wielen)
@GOLF V GTI: Thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDie heeft als ik mij niet vergis wel opening parts? Spijtig dat BBR hoogstwaarschijnlijk geen Mc12's meer gaat 'produceren' (imo fout woord aangezien ze hand-built zijn). De andere BBR Mc12's zouden ook nog wel eens deze richting kunnen uitkomen...
Comment
Comment