Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenBedankt voor de positieve reacties Ben nu wel dringend op zoek naar een 'kastje' om ze in te zetten, heeft iemand ervaring met waar je degelijke kwaliteit vindt voor zoiets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenMechelen is ook wat ver voor mij, kga eens zien bij een lokale IKEA...
Comment
-
haha, dat wist ik niet datr daar 2 waren?!
graag het adres via pm als je kan.
( Blankenberge vind ik maar een flauwe badplaats, daarmee )
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenIKEA is nie veel beter, dichtste is in Gent...
Lomme is het dichts zelf al 2 vitrines gehaald daar "Aspvik" krijg 30euro korting met family card
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichten@ Gillio: waar gij uwe Exige gekocht hebt
zie onderschrift....
Dju ... hoe ga ik dat nu weer moeten uitleggen ...
( mijn kasten zitten nu al vol ... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenIKEA is nie veel beter, dichtste is in Gent...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenBedankt voor de positieve reacties Ben nu wel dringend op zoek naar een 'kastje' om ze in te zetten, heeft iemand ervaring met waar je degelijke kwaliteit vindt voor zoiets?
in molecule(vichte) hebben ze er ook
Comment
-
Hier zijn we dan alweer met de volgende groep 1/18's
De Lamborghini Gallardo (Cesam)
De Audi R8 (Speciaal aan gekocht voor mij lynntje)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runn3r Bekijk BerichtenHier zijn we dan alweer met de volgende groep 1/18's
De Lamborghini Gallardo (Cesam)
De Audi R8 (Speciaal aan gekocht voor mij lynntje)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenMooie aanwinsten en Lynntje heeft goede smaak
en zo een mooi meisje dat het is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runn3r Bekijk BerichtenZe heeft hele mooie Smaak
en zo een mooi meisje dat het is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk BerichtenMijn nieuwe aanwinst is de 1/18 Mercedes S Klasse 63 AMG van AutoArt in het zwart,
zoals hieronder... mijn foto's binne 2 weken, men model staat aan de kust nu, in de vakantie gekocht, maar... had men toestel niet bij!
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runn3r Bekijk BerichtenZe heeft hele mooie Smaak
Ze heeft een hele mooie DURE smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenJe bent er iet s vergeten bij te zetten
Ze heeft een hele mooie DURE smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Runn3r Bekijk BerichtenZo duur was die Audi r8 nie hoor
Comment
Comment