Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten

hoe maak jij die nummerplaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
      Mijn nieuwste aanwinst: Gallardo SL, 1/18.

tevreden over de kwaliteit? ik overweeg hem ook te kopen

Comment

• OK, de aangekondigde foto's.

Bugatti Veyron EB 16.4 - Autoart 1/18

de verschillen
        http://samexit.be/cars/pages/bugattiveyron164b.html (onderaan)

bvb
        De 'oude'

de 'nieuwe'

Comment

• [quote=exit;2962952]OK, de aangekondigde foto's.

Bugatti Veyron EB 16.4 - Autoart 1/18

de verschillen
          http://samexit.be/cars/pages/bugattiveyron164b.html (onderaan)

bvb
          De 'oude'

de 'nieuwe'

De 2de ziet er veel beter uit .proficiat met deze aanwinst.Kost deze 100 euro?
          Last edited by ; 23/09/2008, 20:15.

Comment

• Opnieuw een update
            Ditmaal ben ik voor frans geweld gegaan
            Renault
            Zijn niet de duurdere merken maar vond ze gewoon knap en voor de prijs kon ik ze niet laten liggen

veel kijkplezier

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                Wat kost een gemiddeld (+ verzendingkosten) model jochen bij jullie (grote 1/18 )?
                En is de lijst van de wagens die verkrijgbaar zijn uptodate?
                ik was in ieder geval enorm tevreden over de service bij de 2 modellen die ik er reeds kocht! (de X6 en de R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
                  een 1:12 moet je ZEKER niet in een winkel zelf kopen...en die kostprijs van winkels in toeristische steden zijn +/- 150euro te duur dan bij ons
                  Aan welke prijs kan jij mij zo'n Bugatti 1/12 verkopen ?

PM mag ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                    Wat kost een gemiddeld (+ verzendingkosten) model jochen bij jullie (grote 1/18 )?
                    verzendkosten zijn: 1model :: 6euro - vanaf 2 modellen :: 8euro :: (goede klanten gratis :p)

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                    En is de lijst van de wagens die verkrijgbaar zijn uptodate?
                    98% op de lijst hebben we staan, als er pré-order bijstaat kan je die bestellen, de 1:12 modellen hebben we niet voorradig
                    Last edited by ; 24/09/2008, 17:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                      Aan welke prijs kan jij mij zo'n Bugatti 1/12 verkopen ?

PM mag ook
                      469,95euro

Comment

verzendkosten zijn: 1model :: 6euro - vanaf 2 modellen :: 8euro :: (goede klanten gratis :p)

98% op de lijst hebben we staan, als er pré-order bijstaat kan je die bestellen, de 1:12 modellen hebben we niet voorradig
                        hebben jullie deze en hoeveel kost hij dan?http://www.modelissimo.de/Onlineshop...+verder+++++++

Comment

469,95euro
                          Thx !

Mooie prijs,

met de feestdagen mag je van mij nog een mailke verwachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                            hebben jullie deze en hoeveel kost hij dan?http://www.modelissimo.de/Onlineshop...+verder+++++++

ff opzoeken 89,95 euro zonder verzendkosten (afhalen is geen probleem)
                            Last edited by ; 24/09/2008, 22:46.

Comment

bedankt misschien dat ik hem binnen een maaand of twee koop (verjaardag 28 november)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                bedankt misschien dat ik hem binnen een maaand of twee koop (verjaardag 28 november)
                                Hiermee opletten, veel populaire schaalmodellen zijn reeds na minder dan 1 maand uitverkocht.

Comment

jochen,

je kent me wel nog hé;.. vraagje

voor de feestdagen.... ik hoor het hier ook, zou ik graag een 1/18 CL 63 AMG in het zwart hebben... ik neem aan dat ze rond de 90 zonder verzending liggen... maar je mag me via pb iets laten weten...(dan heb ik een leuk pakje voor mezelf onder de kerstboom)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichten
                                    jochen,

je kent me wel nog hé;.. vraagje

voor de feestdagen.... ik hoor het hier ook, zou ik graag een 1/18 CL 63 AMG in het zwart hebben... ik neem aan dat ze rond de 90 zonder verzending liggen... maar je mag me via pb iets laten weten...(dan heb ik een leuk pakje voor mezelf onder de kerstboom)
                                    89,95€ om exact te zijn, best Jochen es mailen op jochen@schaalmodellen.be
                                    Er zijn er een paar in bestelling, kunnen altijd eentje extra bijvragen.

Comment

• Kyosho 575 GTC Evoluzione ook pas binnen in rood ...

Damn dat is een ferme bak! Direct eentje aan de kant gezet voor mijn personal-collection.

Comment

• Opnieuw een oldie erbij
                                        De lancia stratos van kyosho.
                                        Blijft toch heel prachtig afgewerktvan kyosho zulle

Comment

• Vraagje :

Heeft er iemand een lijstje met Belgische online shops voor 1:18 modellen ?

Comment

Working...
                                          X