Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenMijn nieuwste aanwinst: Gallardo SL, 1/18.
Comment
-
OK, de aangekondigde foto's.
Bugatti Veyron EB 16.4 - Autoart 1/18
de verschillen
http://samexit.be/cars/pages/bugattiveyron164b.html (onderaan)
bvb
De 'oude'
de 'nieuwe'
Comment
-
[quote=exit;2962952]OK, de aangekondigde foto's.
Bugatti Veyron EB 16.4 - Autoart 1/18
de verschillen
http://samexit.be/cars/pages/bugattiveyron164b.html (onderaan)
bvb
De 'oude'
de 'nieuwe'
De 2de ziet er veel beter uit .proficiat met deze aanwinst.Kost deze 100 euro?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenWat kost een gemiddeld (+ verzendingkosten) model jochen bij jullie (grote 1/18 )?
En is de lijst van de wagens die verkrijgbaar zijn uptodate?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichteneen 1:12 moet je ZEKER niet in een winkel zelf kopen...en die kostprijs van winkels in toeristische steden zijn +/- 150euro te duur dan bij ons
PM mag ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenWat kost een gemiddeld (+ verzendingkosten) model jochen bij jullie (grote 1/18 )?
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenEn is de lijst van de wagens die verkrijgbaar zijn uptodate?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenAan welke prijs kan jij mij zo'n Bugatti 1/12 verkopen ?
PM mag ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtenverzendkosten zijn: 1model :: 6euro - vanaf 2 modellen :: 8euro :: (goede klanten gratis :p)
98% op de lijst hebben we staan, als er pré-order bijstaat kan je die bestellen, de 1:12 modellen hebben we niet voorradig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten469,95euro
Mooie prijs,
met de feestdagen mag je van mij nog een mailke verwachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichtenhebben jullie deze en hoeveel kost hij dan?http://www.modelissimo.de/Onlineshop...+verder+++++++
ff opzoeken89,95 euro zonder verzendkosten (afhalen is geen probleem)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtenff opzoeken89,95 euro zonder verzendkosten (afhalen is geen probleem)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichtenbedankt misschien dat ik hem binnen een maaand of twee koop (verjaardag 28 november)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtenff opzoeken89,95 euro zonder verzendkosten (afhalen is geen probleem)
je kent me wel nog hé;.. vraagje
voor de feestdagen.... ik hoor het hier ook, zou ik graag een 1/18 CL 63 AMG in het zwart hebben... ik neem aan dat ze rond de 90 zonder verzending liggen... maar je mag me via pb iets laten weten...(dan heb ik een leuk pakje voor mezelf onder de kerstboom)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CLS Bekijk Berichtenjochen,
je kent me wel nog hé;.. vraagje
voor de feestdagen.... ik hoor het hier ook, zou ik graag een 1/18 CL 63 AMG in het zwart hebben... ik neem aan dat ze rond de 90 zonder verzending liggen... maar je mag me via pb iets laten weten...(dan heb ik een leuk pakje voor mezelf onder de kerstboom)
Er zijn er een paar in bestelling, kunnen altijd eentje extra bijvragen.
Comment
Comment