Hier is vandaag een 1:18 Wiesmann GT aangekomen in het zilvergrijs. Precies zoals ik hem ook eens gespot heb. Erg fraai afgewerkt van Revell en hij zal mooi passen naast mijn Wiesmann Roadster, eveneens van Revell. Ik zal binnenkort eens wat foto's schieten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenIk zal er een paar maken als hij binnen is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk BerichtenHier is vandaag een 1:18 Wiesmann GT aangekomen in het zilvergrijs. Precies zoals ik hem ook eens gespot heb. Erg fraai afgewerkt van Revell en hij zal mooi passen naast mijn Wiesmann Roadster, eveneens van Revell. Ik zal binnenkort eens wat foto's schieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten@ exit : zet jij al die modellen op 1/12 ook uit ??
want dan heb je veeeeeeeel plaats nodig
de 2 nieuwe zal iets lactiger worden op het moment ...
als het moet kunnen ze erbij maar ze blijven nog ff in de doos (behalve voor pics dan)
daarna komen ze ook uit te staan ... alle 4 bij elkaar ... (wachtend op de volgende ... ooit )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenIs de nieuwe fiat abarth al op schaalmodel 1/18.. ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten@ iedereen , mooie aanwinsten
@ jurdup : een vitrinekast in de keuken , mag da wel van moeder
dus tis dik in orde als ze al zo een kast koopt voor ik lol
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenHier de fotos van de AUDI 90 QUATTRO IMSA GTO, HANS-JOACHIM STUCK, 1989 1/18 Minichamps
Toch bizar dat die motor zo ver vooraan lag, nog voor de voor-as. Daar waar je die DTM's nu ziet met de motor zoveel mogelijk naar achter om de gewichtsverdeling zo goed mogelijk te krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenHier de fotos van de BUGATTI EB 16.4 VEYRON pearl-ice blauw 1/18 AutoArt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichtenbedoel je de Fiat 500 SS?
De esse esse versie komt later nog wel aan bod
Zoals dit dus...
Maar welke kleur vinden jullie mooi die gewone 500 abarth? Wit of zwart...ik vind zwart zo mooi, maar dan komen sommige details niet zo goed over...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichtenmooie auto nu ben ik ovetuigt ik ga er ook een kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenKvind nergens (ofwel kijk ik niet goed) een CLS AMG staan in 1:18
Comment
Comment