Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tim965 Bekijk Berichten1/18 ? van welke fabrikant?
Norev
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenzoals vermeld boven de foto's 1:18 ja
Norev
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtendewelke heeft "schoonheidsfoutjes"?
want zo zie ik op de grote bv. geen geblokte vlag als decal maar eerder een slinger en heeft de grote luchthappers achteraan op de kofferruimte en de kleine niet.
AuotArt <=> GMP
tenzij beide een andere race hebben gereden en lichtjes verschillen daardoor ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenzoals vermeld boven de foto's 1:18 ja
Norev
Voor een mimiatuur op 1:18 vind ik de afwerking zielig. De zijdeur hangt scheef, de lijnen lopen niet door (ook koffer, de lichten)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKast gekocht om de street M3 (1:1 in te zetten. Heeft lang geduurd, was dit al van plan 2 jaar geleden, nu is ze er.
uhhm, ik zie dat je ook van izegem bent
Comment
-
Om de collectie te vervolledigen nog twee M3'kes bijgekocht, een blauwe E93 en een rode E92. Kyosho.
Nu nog op zoek naar een E46 M3 cabrio, die heb ik nog niet (weet dat 'ie bestaat, van BMW zelf (Minichamps), maar die is in dat lelijke laguna seca ... zou graag 'n ander kleurtje vinden).
Iemand die me kan helpen? Thx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOm de collectie te vervolledigen nog twee M3'kes bijgekocht, een blauwe E93 en een rode E92. Kyosho.
Nu nog op zoek naar een E46 M3 cabrio, die heb ik nog niet (weet dat 'ie bestaat, van BMW zelf (Minichamps), maar die is in dat lelijke laguna seca ... zou graag 'n ander kleurtje vinden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOm de collectie te vervolledigen nog twee M3'kes bijgekocht, een blauwe E93 en een rode E92. Kyosho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door m3_e92 Bekijk Berichtenbestaat nog in het zwart ook, ik zelf heb hem in laguna seca blauw, ik vind dat het best wel meevalt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb één laguna seca blauwe, de E46 GTR. Dat volstaat, één auto in die gatlelijke kleur.
bestaat ook nog in imola red, maar is wel zeldzaam
Comment
Comment