Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag weer staan kwijlen op de Veyron op 1:12 van Auto-Art...
    Prachtig...Maar 500 Euro

Vooral in combinatie met zo'n glazen stolp erop en die houten plaat eronder,
    misschien toch maar wat verder sparen.

@gTa: Ik heb een E46 M3 cabrio in het zwart van Kyosho. Die heeft wel een legergroen interieurke Normaal bestaat dus inderdaad die Laguna Seca blauwe en ook nog een rode als ik mij niet vergis met zwart interieur.

Comment

• hier ook nog 6 stuks binnen gekomen en nog 14tal op komst ... dan ff pauzeren denk ik ...
      Ferrari F430 Scuderia - 1/18 Hotwheels Elite (met verlichting voor en achter)
      Messerschmitt KR200 - 1/18 Revell
      Ford Focus RS WRC - 1/18 Sunstar
      Wiesmann GT - 1/18 Revell

foto's dit weekend normaal gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichten
        pronkstuk van mijn collectie

1:12 Lamborghini Murciélago 40th anniversary gelimiteerd op 1000stuks
        Hele mooie aanwinst

Comment

Nonde.... ... weer ene minder . More pics please .

Comment

• @ patrick A: klik op de foto , die zijn nog leverbaar

Comment

@ patrick A: klik op de foto , die zijn nog leverbaar
              Prijske aub .

Comment

• Nog eens tijd voor een klassieker tussen al dat modern geweld...
                1938 Mercedes Benz G4 Cabrio by Signature models...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A Bekijk Berichten
                  Prijske aub .
                  ~ €475*

(*) onder voorbehoud kan zelfs iets minder zijn

Comment

Mooi!

Maar toch vind ik het jammer dat AutoArt de foutjes van bij de 1:18 niet verbeterd heeft bij de 1:12...

Comment

• ik ben benieuwd naar deze Carrera GT3 RS op schaal 1:12
                      "normaal" eind dit jaar leverbaar...

hier alvast een voorsmaakje van dit prototype

meer foto's? klikken op de foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichten
                        voila mannen
                        hier zijn we met het vervolg van de collectie
                        kast 2

de volledige kast

en dan plank per plank

vet! daar zitten er enkele tussen die ik ook wel zou willen

Ik kom hier nooit in dit topic.... zijn er online shops waar je vrij voordelig deftige schaalmodellen kan kopen?

Ik zoek een 190 EVO2, ook eentje in DTM-livrei, een E30 M3, een urquattro en een integrale om te beginnen. En dan staat m'n kast al bijna vol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                          Ik kom hier nooit in dit topic.... zijn er online shops waar je vrij voordelig deftige schaalmodellen kan kopen?
                          www.modelissimo.de, modelcarworld enz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                            www.modelissimo.de, modelcarworld enz.
                            Bij modelissimo koop ik ook altijd, voordeel is dat je ook via een overschrijving kan betalen, wat veel mensen(bv mijn ouders) liever doen dan via Visa enz

Comment

• yip, modellisimo, modelcarworld, ebay, ... als ook ff reclame maken voor JogenGT z'n shop ...
                              als Hollandse en Belgische.

Comment

• thanks!

maar ik zoek een Autoart 1/18 Mercedes 190E 2.5-16 EVOII. Geen DTM-livrei, die vind ik wel met hopen, gewoon standaard. Die bestaat, heb er al vaak foto's van gezien, maar vind hem in geen enkele webshop terug

iemand die weet waar ik 'm nog kan vinden? Of er nog eentje heeft staan op overschot?

Comment

thanks!

maar ik zoek een Autoart 1/18 Mercedes 190E 2.5-16 EVOII.....gewoon standaard. Die bestaat, heb er al vaak foto's van gezien, maar vind hem in geen enkele webshop terug

iemand die weet waar ik 'm nog kan vinden? Of er nog eentje heeft staan op overschot?

Nieuw zijn ze niet meer verkrijgbaar.... en zullen niet meer opnieuw uitgebracht worden door Autoart(millennium box)...

Comment

• http://cgi.benl.ebay.be/1-18-AUTOart-Mercedes-Benz-190E-190-E-2-5-16-Evolution_W0QQitemZ110307046941QQcmdZViewItem?hash =item110307046941&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=7 2%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318dees

dees dus ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exit Bekijk Berichten
                                      http://cgi.benl.ebay.be/1-18-AUTOart-Mercedes-Benz-190E-190-E-2-5-16-Evolution_W0QQitemZ110307046941QQcmdZViewItem?hash =item110307046941&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=7 2%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318dees

dees dus ...
                                      idd, die had ik al gezien maar die is zwaaaaaaaaar overpriced imo...

Comment

Nieuw zijn ze niet meer verkrijgbaar.... en zullen niet meer opnieuw uitgebracht worden door Autoart(millennium box)...
                                        bagger!

Heb jij er geen meer?

Comment

bagger!

Heb jij er geen meer?

nee, zelf heb ik nog één staan in m'n privé collectie...maar binnenkort komt er de EVO I uit op 1:18 van autoart

Comment

Working...
                                          X