Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste aanwinsten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toen we in Wolfsburg waren ook nog 2 modellen gekocht:

Volkswagen Passat CC (Norev) 1/18 Zwart

Volkswagen Tiguan (Norev) 1/18 Zwart

Daar is het trouwens iets goedkoper dan in België.
    Het zijn trouwens edities van Volkswagen zelf.

Comment

• In de Makro bij de speelgoed afdeeling kan je ook modelauto's kopen van Maisto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
        In de Makro bij de speelgoed afdeeling kan je ook modelauto's kopen van Maisto
        Ik koop er geen meer van Maisto omdat de kwaliteit tegenover Kyosho of zo veel veel lager ligt... daar betaal je natuurlijk ook wel voor...
        vroeger wel heel veel Maisto gekocht (nu een stuk of 20-30 maisto's op 1/1 maar nu enkel nog Kyosho's, Norev's, AutoArts en zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tim965 Bekijk Berichten
          Ik koop er geen meer van Maisto omdat de kwaliteit tegenover Kyosho of zo veel veel lager ligt... daar betaal je natuurlijk ook wel voor...
          vroeger wel heel veel Maisto gekocht (nu een stuk of 20-30 maisto's op 1/1 maar nu enkel nog Kyosho's, Norev's, AutoArts en zo...
          Moest het geen Maisto geweest zijn, kreeg ik ook geen toestemming om het te kopen van mijn moeder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tim965 Bekijk Berichten
            Gelukkige verjaardag !
            Thx Tim965

Comment

Moest het geen Maisto geweest zijn, kreeg ik ook geen toestemming om het te kopen van mijn moeder
              daar heb je ook een punt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten

Mocht er iemand interesse hebben ik heb nog zo een kastje te koop. Het kleur is bijna identiek maar de bovenste en onderste plank heeft een iets andere vorm. Er zitten trouwens ook een 4 of 5 extra legplanken in.
                Het mag weg voor een klein prijsje.

Afmetingen?
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fastjurgen Bekijk Berichten
                  Mocht er iemand interesse hebben ik heb nog zo een kastje te koop. Het kleur is bijna identiek maar de bovenste en onderste plank heeft een iets andere vorm. Er zitten trouwens ook een 4 of 5 extra legplanken in.
                  Het mag weg voor een klein prijsje.[/quote]

Als ge wa dichterbij woonde was het verkocht denk ik, zoek toevallig een vitrinekast

Comment

• gisteren ook eens 2 kasten opgezet
                    moeten er nog 2tot 3 bij komen om alle modellen te huisvesten.

nog ff bezig met verhuizen (300+ verplaatsen ...)
                    daarna pics
                    bijna zelfde kast als hierboven.

en inderdaad welke afmetingen en wat vraagt ge ervan?
                    anders heb ik intresse.
                    moet er nog 3kopen (deze week wrs dus ...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                      Afmetingen?
                      Ik zal het morgen eens nameten maar ik denk dat het iets van een 1m80 hoog is 80 breed en 35 of 40 diep.
                      Kastje is nog zo goed als nieuw en van een niet roker.

Comment

Nieuwste aanwinst (mezelf een verjaardagscadeautje gekocht)
                        Ziet er zeer goed uit die Maisto, knap kleurtje ook trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                          Ziet er zeer goed uit die Maisto, knap kleurtje ook trouwens
                          dankje

Comment

• gefeliciteerd frank met je verjaardag en de nieuwe aanwinst natuurlijk

Comment

• Thx Jurgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochengt Bekijk Berichten
                                ik ben benieuwd naar deze Carrera GT3 RS op schaal 1:12
                                "normaal" eind dit jaar leverbaar...

hier alvast een voorsmaakje van dit prototype

meer foto's? klikken op de foto

Maar komaan !

*kwijl*

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exit Bekijk Berichten
                                    gisteren ook eens 2 kasten opgezet
                                    moeten er nog 2tot 3 bij komen om alle modellen te huisvesten.

nog ff bezig met verhuizen (300+ verplaatsen ...)
                                    daarna pics
                                    bijna zelfde kast als hierboven.

en inderdaad welke afmetingen en wat vraagt ge ervan?
                                    anders heb ik intresse.
                                    moet er nog 3kopen (deze week wrs dus ...)

Voor 80 euro mag het kastje weg. Ik zal nog eens zoeken naar een foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Woont gij in Pisa?
                                      net niet....maar bij de bouw van het huis ongeveer 60 jaar geleden heeft men geen rekening gehouden met de ondergrond...met als gevolg dat het huis is beginnen scheefzakken en block.( staat nu wel stabiel)..bij de aankoop enkele jaren geleden was het altijd de bedoeling het af te breken en een nieuw te zetten (binnen een paar jaar), en dat is de reden waarom die kasten 'in trapjes' staan...dit geheel O.T.

Comment

• kan iemand mij is enkele sites PM waar ge schaalmodellen kunt kopen, ik ben namelijk op zoek naar enkele modellen.

Greets en merci
                                        BMW 118D E87 M-pack

Comment

• http://www.schaalmodellen.be/

Model Car World ist ihr Shop für die faszinierende Welt der Modellautos in jedem Maßstab. Bei uns finden Sie tausende Modelle ständig ab Lager verfügbar!
                                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Working...
                                          X