Oorspronkelijk geplaatst door CPT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenbestaat die murcie r-gt ook niet op 1/43 ????? mooi aanwinst
Zal die van't weekeinde nog een trekken.2015 Volvo V60 R-Design
Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...
Comment
-
die Lambo R-GT paar maanden geleden in Gent ik Intertoys (Vroeger Christiaansen) gekocht gehad op 1/24.
Vrijdag toegenkomen:
Porsche GT1 #01 - 1/18 UT Models
Dodge Viper GTS-R #33 - 1/18 Autoart
Decals Mclaren F1 #41 Locktite 1/18
Vandaag:
Ferrari 575 GTC #17 Donnington - 1/18 Kyosho
Nog te verwachten:
Dodge Viper GTS-R #94 - 1/18 Autoart
Chevrolet Corvette C5R #3 2000 - 1/18 Autoart
Mercedes Sauber C9 #62 Spa Winner - 1/18 Exoto
BMW V12 LMR #17 -1/18 Kyosho
Lamborghini Diablo grijs - 1/18 Autoart
en dan op naar de volgende maar weer ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exit Bekijk Berichtendie Lambo R-GT paar maanden geleden in Gent ik Intertoys (Vroeger Christiaansen) gekocht gehad op 1/24.
Vrijdag toegenkomen:
Vandaag:
Nog te verwachten:
Dodge Viper GTS-R #94 - 1/18 Autoart
Chevrolet Corvette C5R #3 2000 - 1/18 Autoart
Mercedes Sauber C9 #62 Spa Winner - 1/18 Exoto
BMW V12 LMR #17 -1/18 Kyosho
Lamborghini Diablo grijs - 1/18 Autoart
en dan op naar de volgende maar weer ....2015 Volvo V60 R-Design
Comment
-
Ik heb alle Murcie R-gt's van ebbro en Looksmart behalve die van LS met half oranje vanboven , die zijn zeldzaam geworden en kom je maar om de paar maanden tegen op egay .
Der zijn er ook nog een paar van Highstreet , maar die qualiteit is niet zo goed , heb er zo nog een stuk of drie denk .
MR heeft een pre-production R-gt , en een witte , maar prijzen zijn minimum x2 van LS .
Denk dat ik zelf eens een 1/18 R-gt gaan ineen knutselen op een AA murcie want die maken ze spijtig genoeg nergens .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A Bekijk BerichtenIk heb alle Murcie R-gt's van ebbro en Looksmart behalve die van LS met half oranje vanboven , die zijn zeldzaam geworden en kom je maar om de paar maanden tegen op egay .
Der zijn er ook nog een paar van Highstreet , maar die qualiteit is niet zo goed , heb er zo nog een stuk of drie denk .
MR heeft een pre-production R-gt , en een witte , maar prijzen zijn minimum x2 van LS .
Denk dat ik zelf eens een 1/18 R-gt gaan ineen knutselen op een AA murcie want die maken ze spijtig genoeg nergens .
Ik moet eens kijken thuis, maar ik dacht dat ik een transkit uit Japan gekregen heb enkele maanden terug om een Murcie om te bouwen naar een R-GT, alle bodyparts zaten erbij maar geen velgen en geen stoel, was niet echt duur geloof ik.2015 Volvo V60 R-Design
Comment
-
Ditmaal enkele 1/43, ze zijn wel klein, maar kosten net zoveel zoniet meer dan de grote 1/18 broertjes
Wit en zwart samen fotograferen is dus echt geen goed idee redelijk wat PS aan te pas gekomen ...2015 Volvo V60 R-Design
Comment
-
Nog es een wagen ineen geknutseld:
1978 Toyota Celica LB Turbo Gr.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten@ CPT mooie 1/43 ers! maar wat is duur voor jou geef eens ne prijs voor ene.......2015 Volvo V60 R-Design
Comment
-
inderdaad 250 - 400€ voor die kleine 1/43 wagens is wat teveel, ik heb mijn 4 1/12 modellen van GMP voor +-300/st
maar er zijn er die het er voor over hebben natuurlijk.
zelf houd ik het op max 150€ voor 1/18 en max 350€ voor 1/12 (aankoop + verzending)
en tot nu toe lukt dat zeer goed.
maar 'probleem is dan dat veel modellen niet op 1/18 te krijgen zijn natuurlijk.
Deze morgen is de Corvette Pacecar (Geel) van UT binnen gekomen.
straks pics toevoegen van de laatste dagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exit Bekijk BerichtenVrijdag toegenkomen:
Vandaag:
Chevrolet Corvette C5 Safety Car 24H Daytone 2000 - 1/18 UT Models
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CPT Bekijk BerichtenDie EBBRO's zitten rond de 50 Euro per stuk dacht ik, dus dat valt nog wel mee, maar de looksmart modellen zijn al snel tegen de 100 Euro per stuk, als je dan de MR Reventon en LP640 wil hebben spreek je toch al snel over 250 tot 400 Euro afhankelijk van het model ... dat vind ik toch al redelijk duur eerlijk gezegd voor zo'n kleine modelletjes.
@exit bangelijke ferrari gtc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CPT Bekijk BerichtenLooksmart heeft ook mooie modellen, heb er daar ook verschillende van, redelijk duur, maar prima afgewerkt.
Ik moet eens kijken thuis, maar ik dacht dat ik een transkit uit Japan gekregen heb enkele maanden terug om een Murcie om te bouwen naar een R-GT, alle bodyparts zaten erbij maar geen velgen en geen stoel, was niet echt duur geloof ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A Bekijk BerichtenWelk merk en schaal van die transkit ?
Kost 5 Euro en is eigenlijk niets meer dan een hoop kleine onderdelen die samen een redelijke R-GT look alike geven, zoals ik zei op de velgen na, maar die kan je wel versieren denk ik (staan ook regelmatig op ebay.de), nog een kuipzeteltje (hoe weet je het ... ebay.de ) en met enkele plastic buisjes (of dunne rietjes die je schildert, werkt perfect ) kan je toch een 1/18 Murcie R-GT maken.
Ik heb er indertijd een heel deel tools, racing parts en dergelijke laten afkomen, kost zo goed als niets, en zijn best toffe dingen bij ... mijn ultieme droom om een 1/18 diorama te maken sluimert nog altijd
Mark2015 Volvo V60 R-Design
Comment
Comment