Oorspronkelijk geplaatst door steffer234
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwste aanwinsten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk koop overall, maar heb persoonlijk nog nooit in collecta gekocht, ziet er mij iets duurder uit dan de gemiddelde winkel.
het ziet er inderdaad wel duur uit maar ik heb nog niet zo veel winkels gevonden en ik vond collecta toch wel de beste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichtenik weet nie ik ben er een keer ingeweest
het ziet er inderdaad wel duur uit maar ik heb nog niet zo veel winkels gevonden en ik vond collecta toch wel de beste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenWaar woont gij misschien?
klein dorpje in de Kempen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenMerksplas
klein dorpje in de Kempen
Voor de rest: ebay is erg handig en als ge eens op reis gaat/een daguitstap maakt altijd es kijken of er modelbouwwinkels in de buurt zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichtenhttp://www.modelbouwwinkels.nl/winke...itenland1.php3
Voor de rest: ebay is erg handig en als ge eens op reis gaat/een daguitstap maakt altijd es kijken of er modelbouwwinkels in de buurt zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenNet Ferrari 355 spider gekregen! Kopen jullie in de winkel collecta??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenNet Ferrari 355 spider gekregen! Kopen jullie in de winkel collecta??
Comment
-
-
Comment